Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-بخش دیگری از اظهارات جنجالی مهدی رسول‌پناه در جمع چند خبرنگار منتشر شد.

چندی قبل بود که انتشار چند ویدیو که از مهدی رسول‌پناه به صورت پنهانی گرفته شده بود جنجال زیادی به پا کرد و صحبت‌های عجیب سرپرست اسبق پرسپولیس درباره اتفاقات داخلی این باشگاه و اتهاماتش به یحیی گل‌محمدی و شجاع خلیل‌زاده در نهایت نسخه آقای دندان‌پزشک را پیچید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن اتفاقات دیگری خبری از رسول‌پناه نبود که گل‌محمدی پس از دربی بار دیگر از حضور رسول‌پناه در هیات مدیره پرسپولیس انتقاد و کرد و حتی به وزیر ورزش بابت جدایی او دو روز وقت داد. پس از صحبت‌های یحیی حالا شب گذشته بخش جدیدی از این فیلم‌ها منتشر شد که سرپرست سابق قرمزها در آن با الفاظی نه‌چندان مناسب صحبت‌های جدیدی علیه گل‌محمدی، علیپور و ترابی مطرح می‌کند و حتی از درگیری میان سرمربی پرسپولیس خبر می‌دهد!

صحبت‌هایی که البته واقعی بودن آن‌ها هنوز بر کسی مشخص نیست و تا به امروز هم بررسی روی آن صورت نگرفته تا در صورت اثبات این حرف‌ها با خاطیان یا در صورت کذب بودن آن با این مدیر پرحاشیه برخورد شود. حال باید دید فشار یحیی و هم‌چنین انتشار این قسمت از صحبت‌های رسول‌پناه باعث جدایی او از پرسپولیس می‌شود یا خیر؛ شاید این قسمت از سریال صحبت‌های رسول‌پناه در نهایت نسخه آقای دندان‌پزشک روی نیمکت پرسپولیس را بپیچد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش در کنار مهدی تاج در اینستاگرام قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران را تبریک گفت.

طرفداری | اینفانتینو پست جدیدی را کنار مهدی تاج منتشر کرده است.

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند به مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا رسید. پس از این اتفاق اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش کنار مهدی تاج، این قهرمانی را به رئیس فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفت.

Caption

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟