Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه بلژیکی در گزارشی به احتمال شکوفایی دروازه بان ایرانی در دوران مربی جدید آنتورپ پرداخت

سایت «فوتبال» بلژیک امروز در گزارشی به اوضاع علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی آنتورپ پرداخت.

به گزارش طرفداری، بیرانوند با عملکرد ضعیفش مورد انتقاد هواداران و مدیریت باشگاه قرار گرفته و در این میان گفته می شود او از باشگاه آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اک یونان پیشنهاد دارد.

این رسانه بلژیکی در گزارش خود نوشت: باشگاه آنتورپ در شرایطی که بوتز را به دلیل مصدومیت ندارد به بیرانوند تکیه کرده ولی عملکرد ضعیف این گلر ایرانی آنها را ناامید کرده است. این باشگاه تا زمان جذب دروازه بان جدید به هیچ وجه اجازه رفتن به بیرانوند نخواهد داد. شاید در دوران مربیگری  فرانک فرکوترن در روی نیمکت آنتورپ شروعی جدید برای دروازه بان ایرانی باشد و او در این تیم شکوفا شود.

اخبار داغ 

از کافه ای در مهرشهر کرج تا خیابانی در استانبول ترکیه / ردپای شرط بندها در نتایج پر نوسان تیم شهرستانی نشانه های همکاری با جادوگر در ورزشگاه خانگی تیم لیگ برتری! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پاسخ عجیب بیرانوند به یک سوال؛ وقتی خبرنگار از همه جا بی‌خبر بود!

علیرضا بیرانوند در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پاسخ عجیبی داد.

طرفداری | ماجرای صحبت بیرانوند با یک خبرنگار چه بود؟

بعد از بازی پرسپولیس و نساجی که با برد پرسپولیسی ها همراه بود، یکی از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه از علیرضا بیرانوند پرسید بازی چطور بود؟ این خبرنگار از ستاره پرسپولیس پرسید نظرش در خصوص پیروزی مقابل نساجی چیست که با جواب جالبی از سوی گلر پرسپولیس مواجه شد. علیرضا در پاسخ به این سوال به خبرنگار گفت: در جریان نیستی!؟

آن خبرنگار هم از پاسخ بیرانوند متعجب شد و علیرضا هم بعد از گفتن این جمله رفت تا سوار اتوبوس شود. اما منظور بیرانوند از گفتن این جمله چه بود؟

علیرضا مدت هاست که مصاحبه نمی کند و چند ماه قبل و بعد از یکی از بازی های پرسپولیس اعلام کرد تا پایان فصل مصاحبه ای نخواهد کرد.

از همین رو منظورش از جمله «در جریان نیستی» این بود که تو در جریان این قرار نداری که من تا پایان فصل مصاحبه نمی کنم. خبرنگاری که این سوال را از بیرانوند پرسید احتمالا در جریان این موضوع قرار نداشت که بیرانوند از مدت ها قبل اعلام کرده بود که تا پایان این فصل مصاحبه نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • ماجرای پاسخ عجیب بیرانوند به یک سوال؛ وقتی خبرنگار از همه جا بی‌خبر بود!
  • مهمترین اخبار ۱۹ اردیبهشت/احتمال عرضه داروی ایرانی SMA
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است