Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@05:28:47 GMT

دستگیری ۱۹ سارق مسلح در دزفول

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۱۰۶۷

دستگیری ۱۹ سارق مسلح در دزفول

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از صدا و سیما، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: این سارقان مسلح در قالب هشت باند اقدام به سرقت از منازل، باغات، خودرو و موتورسیکلت می‌کردند که شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری ۱۹ سارق مسلح در دزفول

منصور محمدی خباز افزود: ۲۵ حکم ورود به منزل و مخفیگاه برای دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه صادر و از مخفیگاه آن‌ها سه قبضه اسلحه شکاری، چهار قبضه اسلحه جنگی کلاشنیکف، سه تیغه قمه، ۳۵۰ لیتر مشروبات الکلی، سه دستگاه موبایل سرقتی و مقادیر قابل توجهی امول مسروقه کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب دزفول بیان کرد: یک قاتل و ۲ همدستش که در سال ۹۸ مرتکب قتل شده بودند نیز در عملیاتی جداگانه با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی دستگیر شدند.

 

وی افزود: سال گذشته مفقود شدن یک مرد ۴۳ ساله به پلیس و سپس دادسرا گزارش شد و پنج روز پس از مفقود شدن، خودروی وی بصورت سوخته در حاشیه یکی از شهر‌های استان پیدا شد.

 

محمدی خباز گفت: پس از دستگیری این قاتل، وی و همدستانش که هویتی معلوم داشتند، به قتل فرد مفقود شده با انگیزه اختلافات قبلی اعتراف کردند.

 

وی افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای افزایش امنیت در جامعه با قدرت هرچه تمام با هنجارشکنان و مخلان امنیت برخورد قانونی خواهند کرد

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب دزفول قتل سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ بهمن گرجیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشتروم این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند. گرجیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق ۳ رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد