Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش، یگان‌های این نیرو با شلیک انواع موشک‌های کروز دریایی اهداف خود را مورد اصابت قرار دادند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، در مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش، یگان‌های این نیرو با شلیک انواع موشک‌های کروز دریایی اهداف خود را مورد اصابت قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مرحله از رزمایش، انواع موشک‌های کروز دریایی برد مختلف، با شلیک از ساحل و عرشه شناور‌های سطحی نیروی دریایی ارتش، با موفقیت اهداف خود را در شمال اقیانوس هند و منطقه عمومی رزمایش مورد اصابت قرار دادند.

امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی سخنگوی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز از توانمندی بسیار بالایی در زمینه موشک‌های کروز دریایی برخوردار هستیم و طیف متنوعی از این موشک‌ها امروز در اختیار نیروی دریایی ارتش قرار دارد، گفت: قدرت اثرگذاری بالای موشک‌های کروز دریایی در برد‌های مختلف مورد نیاز که امروز در اختیار نیروی دریایی ارتش قرار دارد، آن‌ها را به سلاحی اثرگذار و تعیین کننده در عرصه نبرد‌های دریایی تبدیل کرده است.

وی با تأکید بر اینکه بخشی از تسلیحات و سامانه‌های بکارگیری شده در این رزمایش به دلیل رعایت مسائل طبقه‌بندی شده قابلیت رسانه‌ای شدن ندارد، تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که در صورت هرگونه تعدی و تعرض آن‌ها به مرز‌های دریایی جمهوری اسلامی ایران، از ساحل و دریا هدف موشک‌های کروز دریایی قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ موشک های کروز دریایی انواع موشک های کروز دریایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رزمایش دریایی شناور‌ها در ساحل مرجان از ویزه برنامه‌های گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در کیش بود.

دیگر خبرها

  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی