Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، رضا شیرخانی روز پنجشنبه افزود: با توجه به کیفیت و خلوص بالای گوگرد تولیدی در این پالایشگاه و به منظور جلوگیری از آسیب به محیط زیست حین فرآیند تولید، عرضه آن عمدتا بصورت دانه بندی شده انجام می شود.

وی تاکید کرد: گوگرد تولیدی این شرکت به واسطه فعالیت های صورت گرفته در حوزه بازاریابی و ارتقا جایگاه آن در بازارهای داخلی با بالاترین قیمت در داخل کشور نسبت به محصولات مشابه تولیدی سایر پالایشگاه ها از سوی خریداران در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس کالا و همچنین به صورت مستقیم از پالایشگاه خریداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرخانی با بیان اینکه در جهان امروز مهندسی فروش بر این ایده متکی است که در شرایط مساوی، مشتری‌ها محصولاتی را خریداری می‌کنند که کیفیت و کارایی بالاتری داشته باشند،تصریح کرد: استراتژی بخش فروش امور پیمان های پالایشگاه گاز ایلام بر روی بهبود مستمر، شناسایی مشتریان و نیازهای آنها و در نهایت تعریف روش های فروش متمرکز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آینده برنامه تولید گوگرد بنتونیتی که حاصل آن تکمیل زنجیره تولید، کسب ارزش افزوده بیشتر، تنوع محصول و دستیابی به بازارهای جدید است نیز در دست اقدام قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این رابطه ارتباط دوسویه مناسبی با مشتریان تعریف شده است که برحسب نیازهای آنها برنامه تولید و فروش برنامه ریزی می شود.

شیرخانی یادآور شد: با مجموعه اقدامات انجام شده در مجموعه پالایشگاه گاز ایلام، درآمد فروش گوگرد سال جاری از لحاظ ارزش ریالی بیش از ۵۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

برچسب‌ها ایلام رونق تولید گاز بهره وری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام رونق تولید گاز ایلام رونق تولید گاز بهره وری اخبار کنکور گاز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید

وزیر نفت درباره حجم سوددهی پالایشگاه آبادان و روند توسعه آن، همچنین افزایش تولیدات مجتمع‌های پتروشیمی به رئیس‌جمهوری و هیئت وزیران گزارش داد.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، جواد اوجی بعدازظهر امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت) در نشست هیئت دولت در گزارشی از فعالیت‌های پالایشگاه آبادان، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۴ وزیر نفت وقت با اعلام زیان‌ده بودن این پالایشگاه گفته بود، دولت حاضر است آن را رایگان واگذار کند، گفت: با اقدام‌هایی که در دولت مردمی با تکیه بر توان سازندگان، متخصصان و پیمانکاران داخلی و به بهره‌برداری رساندن فاز دوم این پالایشگاه انجام شد، پالایشگاه آبادان امروز یکی از سودده‌ترین واحدهای تولیدی است که پارسال ۱۲ همت سودآوری داشته است.

وی با اشاره به رسیدن تولید بنزین در این پالایشگاه از روزانه ۸ میلیون لیتر در ابتدای دولت سیزدهم به ۱۵ میلیون لیتر در روز، تولید گازوئیل از روزانه ۱۵ میلیون لیتر به ۱۹ میلیون لیتر و کسب رتبه نخست صادرات در بورس کالا و انرژی در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: تا ۲ ماه آینده واحد هیدروکراکر این پالایشگاه نیز به بهره‌برداری می‌رسد و مابه‌ازای ارزی تولید گازوئیل یورو ۵ آن ۳ میلیون یورو دیگر افزایش خواهد یافت.

وزیر نفت همچنین با اشاره به افزایش ۲۱۰ هزار بشکه‌ای تولیدات و تأمین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی تبریز، شازند، بندرامام، بوعلی و رازی، افزود: در طول فعالیت دولت سیزدهم، تعداد محصولات تولیدی این پالایشگاه از ۲۱ محصول در سال ۱۴۰۰ به ۳۴ محصول رسیده و با اقدام‌های انجام‌شده تنها در سال گذشته، ۱۳۰۰ فرصت شغلی ثابت و غیرثابت در این مجتمع ایجاد شد که امسال نیز ۶۰۰ نفر به نیروهای شاغل در پالایشگاه افزوده می‌شود و حداقل هزار نفر نیز در پیمانکاری‌های توسعه فاز ۳ آن مشغول فعالیت خواهند شد.

دیگر خبرها

  • سود ۳۱۷ میلیون دلاری پالایشگاه آبادان در سال گذشته
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد
  • واردات ۳ میلیارد دلار بنزین در سال گذشته
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • بازارهای نوظهور جهان با سریع‌ترین رشد در دوره ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۹
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی