Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رسول پناه باز هم حاشیه ساز شد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/10/25؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

بختیار رحمانی به دالکورد سوئد پیوست / رسمی

بختیار رحمانی، به تیم دالکورد سوئد پیوست.

به گزارش طرفداری، بازیکن سابق استقلال و فولاد که در سابایل آذربایجان توپ می زد، با قراردادی به تیم فوتبال دالکورد سوئد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دالکورد تیمی در دسته دوم سوئد است که از بازیکنان کرد تبار تشکیل شده است.

امیدواری حامیان گل محمدی به حذف فوری رییس هیات مدیره پرسپولیس

مهدی رسول پناه که زمان سرپرستی باشگاه پرسپولیس در یک جمع چند نفره یحیی گل محمدی را به باد انتقاد گرفت و او را دلال و پورسانت بگیر معرفی کرد، هرگز تصور نمی کرد فیلم اهانت هایش به یحیی گل محمدی پخش و باعث کناره گیری اش شود.

به گزارش طرفداری، حالا که یحیی گل محمدی خواهان برکناری فوری رییس هیات مدیره پرسپولیس شده، قسمت تازه ای از آن فیلم مخفیانه ای که از رسول پناه گرفته شده بود، در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است که در آن، رسول پناه علاوه بر توهین به گل محمدی و ادعای فحاشی علیپور به گل محمدی و پیروانی، فحاشی کامیابی نیا به یحیی و پشیمانی قطری ها از خرید ترابی، ادعا می کند ترابی باید تاوان نشان دادن جمله رهبری روی پیراهن خود را بدهد!

حامیان یحیی گل محمدی پیش بینی می کنند با انتشار این فیلم تازه، وزارت ورزش فوری رسول پناه را از ریاست هیات مدیره کنار بگذارد.

یحیی گل محمدی بعد از پایان دربی تهدید کرده بود اگر وزیر ورزش ظرف دو روز آینده رییس هیات مدیره پرسپولیس را برکنار نکند، تبعاتش با وزارت خانه است و حالا با گذشت دو روز از آن حرف، فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که قطعا برای رسول پناه و وزارت ورزش تبعات خواهد داشت.

رئال سوسیداد (2) 1-1 (3) بارسلونا؛ رستگاری در شب یلدای فوتبال با دستان تراشتگن

فیورنتینا 1-2 اینتر؛ صعود با گل دقیقه 119 بیگ روم

منچسترسیتی 1-0 برایتون؛ یک بازی کمتر، 32 امتیاز و بسیار نزدیک به صدر!

پاری سن ژرمن 2-1 مارسی؛ اولین جام پوچتینو، با پاریس به دست آمد

تاتنهام 1-1 فولام؛ ببخشید آقای مورینیو!

یوونتوس 3-2 جنوا؛ رستگاری در دقیقه 104 با گل حمزه رفیعا

هولشتاین کیل (6) 2-2 (5) بایرن مونیخ؛ حذف ناباورانه باواریایی ها از دی اف بی پوکال

اخبار داغ 

از کافه ای در مهرشهر کرج تا خیابانی در استانبول ترکیه / ردپای شرط بندها در نتایج پر نوسان تیم شهرستانی نشانه های همکاری با جادوگر در ورزشگاه خانگی تیم لیگ برتری! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی هیات مدیره رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در خصوص نحوه انتخاب مدیران سرخابی های اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از وزارت اقتصاد و داریی، سازمان خصوصی سازیف فدراسیون فوتبال و هر دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که همه پای کار بودند تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تکلیف هیات مدیره و مدیران هر دو باشگاه را قطعا شرکت ها مشخص خواهند کرد. البته که در این میان وزارت ورزش هم نقش حمایتی و نظارتی را خواهد داشت که این موضوع صرفا محدود به سرخابی ها نیست و نظارت بر فعالیت باشگاه ها از وظایف ماست.

کد خبر 6087519

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز