Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا قاسم پور پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با بیان اینکه مراسم ها و تجمع ها باید به صورت مجازی برگزار شود، افزود: امیدواریم همه بخش ها مثل گذشته شیوه نامه های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا را رعایت کنند تا شاهد موج جدیدی از شیوع کرونا در استان فارس نباشیم.

 موج جدید کرونا شکننده و نگران کننده خواهد بود
وی ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در فصل زمستان، وضعیت اقتصادی و شرایطی که در آن قرار داریم، اگر موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا در استان داشته باشیم نگران کننده و شکننده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 سفر به استان فارس ممنوع است
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه سفر به این استان ممنوع است، گفت: درست است که شهرستان های فارس در وضعیت زرد و آبی قرار دارند اما ورود افراد به استان از استان‌هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، ممنوع است و با خودروهای متخلف برابر قانون برخورد می‌شود.
قاسم پور بیان کرد: همچنین انتظار داریم که مردم استان نیز به استان‌های همجوار سفر نکنند.
وی ادامه داد: ممنوعیت تردد شبانه در مراکز شهرستان ها همچنان برقرار است و با خودروهای متخلف برخورد می شود.

 وی  افزود: فرمانداران، بخشداران و مراکز بهداشت و درمان باید بازرسی ها و نظارت های خود را به صورت جدی تر دنبال کنند و اجازه ندهند هیچ نوع مراسم و برنامه‌ای به صورت حضوری در سطح شهرستان ها و بخش ها برگزار شود.
بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۳۶ شهرستان فارس ۱۹ شهرستان در وضعیت آبی و ۱۷ شهرستان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها شیراز استانداری فارس فارس محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز استانداری فارس فارس شیراز استانداری فارس فارس محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، کودکان دارای اختلال اوتیسم، سندروم دان وکم توان ذهنی در بوستان شهید چمران کرج در محیطی شاد ورزش کردند و شرکت کنندگان یک روز شاد را تجربه کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان