Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور انگلیسی سابق لیگ برتر به انتقاد از صحبت های کلوپ می پردازد. 

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی باشگاه لیورپول اخیرا در صحبت های خود به انتقاد از تعداد پنالتی های منچستریونایتد طی دو سال گذشته پرداخته بود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از دیلی میل، مارک کلاتنبرگ که سابقه قضاوت در لیگ برتر انگلیس را دارد، به انتقاد از صحبت های کلوپ می پردازد و در این باره می گوید:

واضح است که کلوپ عصبانی شده است زیرا از دوران فرگوسن شاهد چنین تلاشی برای تاثیرگذاری روی داور پیش از یک بازی بزرگ نبوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل گذشته که لیورپول هر هفته برنده می شد، کلوپ چنین صحبت هایی نمی کرد. اگر کلوپ اعتقاد دارد که بازیکنان منچستریونایتد به دنبال پنالتی گرفتن هستند، ریاکارانه به نظر می رسد زیرا بازیکنانی همچون محمد صلاح و مانه نیز از توانایی استفاده از تاکتیک های مشابه (بازیکنان منچستریونایتد) برای پنالتی گرفتن برخوردار هستند. او باختن را دوست ندارد و هیچوقت هم دوست نداشته است. با این حال، این که او معتقد است هاله‌ای اطراف منچستریونایتد وجود دارد تا تصمیمات مطلوبی به نفع آن ها گرفته شود، کاملا اشتباه است. در دوران فرگوسن از چنین کارهایی برای تاثیرگذاری روی داوران استفاده می شد اما پس از فرگی، استفاده از این ترفند به شدت کاهش پیدا کرده است. من تنها داوری هستم که در سال 2014 و در ورزشگاه اولدترافورد، 3 پنالتی به سود حریف منچستریونایتد که لیورپول بود، اعلام کردم. در آن زمان دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد بود و من مطمئن نیستم که اگر فرگوسن به جای او بود، چه اتفاقی رخ می داد! 

اخبار داغ 

از کافه ای در مهرشهر کرج تا خیابانی در استانبول ترکیه / ردپای شرط بندها در نتایج پر نوسان تیم شهرستانی نشانه های همکاری با جادوگر در ورزشگاه خانگی تیم لیگ برتری! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم

 سی و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که بازی لیورپول در برابر وستهام با نتیجه ۲ بر ۲  به پایان رسید.

لیورپول که در چند هفته اخیر نتایج چندان مناسبی کسب نکرده، امیدوار به کسب امتیاز از این دیدار و  لغزش تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی بود تا شاید جام قهرمانی را به دست بیاورد، اما با این تساوی، لیورپول امید‌های خود برای کسب قهرمانی را بر باد رفته می‌بیند.  

لیورپول باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش، نیمه  اول را با شکست به پایان رساند. جرد بوون تک گل وستهم رو در نیمه نخست به ثمر رساند. لیورپول نیمه دوم را خوب شروع کرد و با گل رابرتسون به بازی برگشت و پس از آن گل دوم که یک گل به خودی بود هم با فاصله نه چندان زیاد از راه رسید. با این حال تیم کلوپ نتوانست نتیجه را حفظ کند و آنتونیو با ضربه سر خودش بازی را به تساوی کشاند.  

لیورپول با این تساوی ۷۵ امتیازی شد و حتی با دو بازی بیشتر نسبت به سیتی، پایین‌تر از این تیم در رتبه سوم جدول قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت