Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع مطلع می‌گویند که رابطه‌ دونالد ترام با وکیل شخصی خودش رودی جولیانی هم تیره شده است و او به دستیارانش دستور داده تا دستمزد مشاوره حقوقی این وکیل را پرداخت نکنند.

 به نقل از پایگاه خبری اینکوئرر، دونالد ترامپ که چهارشنبه به اولین رئیس جمهوری در آمریکا تبدیل شد که دو بار استیضاح می‌شود، به شدت منزوی، کج خلق و کینه‌توز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه کمتر از یک هفته از ریاست جمهوری او باقی مانده است، حلقه نزدیکان ترامپ به شدت در حال کوچک شدن است و دفاتر در کاخ سفید کم‌کم خالی می‌شوند و این رئیس جمهوری به برخی از افراد باقیمانده می‌تازد.

به گفته مشاوران و دستیاران کاخ سفید، ترامپ از دست متحدانش که بعد از حادثه ششم ژانویه و محکومیت همه‌ جانبه‌اش از او حمایت نکردند، خشمگین است.

در حالی که ترامپ به شدت از دست مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا عصبانی است، منابع مطلع می‌گویند که رابطه‌ او با وکیل شخصی خودش رودی جولیانی هم که از مدافعان سرسخت اوست، تیره شده است.

دو مقام آمریکایی مطلع گفتند، ترامپ به دستیارانش دستور داده تا دستمزد مشاوره حقوقی جولیانی را پرداخت نکنند. او همچنین خواستار آن شده است که شخصاً هرگونه بازپرداخت هزینه‌های جولیانی را که از طرف این رئیس جمهوری سفر می‌کرد تا نتایج انتخابات را در ایالات مهم به چالش بکشد، تایید کند.

آنها می‌گویند که ترامپ در محفل خصوصی بابت برخی از اقدامات رودی جولیانی ابراز نگرانی کرده و با دستمزد روزانه ۲۰ هزار دلاری که جولیانی بابت کار روی شکایت‌های انتخاباتی درخواست کرده، موافق نیست.

به گفته یک مقام ارشد آمریکایی، ترامپ که در بازه زمانی ۱۳ ماه دوباره با استیضاح مواجه شده، عملا هیچ‌کس را مدافع خود نمی‌داند، از جمله کایلی مک‌انانی سخنگوی کاخ سفید، جارد کوشنر مشاور ارشد و دامادش، لری کادلو مشاور اقتصادی کاخ سفید، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی و مارک میدوز، رئیس کارکنان کاخ سفید را. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهوری کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد

رویترز به نقل از یک مقام مطلع کاخ سفید اعلام کرد که دیدار از پیش‌ برنامه‌ریزی شده جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در ماه آتی میلادی به تعویق افتاده است.

به گزارش ایسنا، این مقام کاخ سفید در این رابطه گفت: ما مشتاق بازدید رئیس‌جمهور اردوغان از کاخ سفید در زمانی که برای طرفین مساعد باشد هستیم. ما نتوانستیم برنامه‌های‌مان را تطابق دهیم و نمی‌توانیم در این زمان هیچ برنامه دیداری را به شما اعلام کنیم.

مطابق با گزارش‌ها، ایالات متحده پیشتر از اردوغان دعوت کرده بود تا در تاریخ ۹ مه به ترکیه سفر کند.

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه اعلام کرده بود که جو بایدن هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.

کربی در رابطه با سفر احتمالی اردوغان به واشنگتن و بازدید از کاخ سفید گفته بود: هنوز هیچ برنامه خاصی برای بازدید رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد و من هیچ نظر خاصی در این رابطه ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟