Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@03:54:21 GMT

سفر به ۷ شهر قرمز شمالی ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۲۳۳۶

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عین‌الله جهانی درباره شرایط و ضوابط فعلی برای سفر در کشور گفت: از ابتدای آذرماه امسال اعمال محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی به پلیس ابلاغ شد، بر اساس این طرح خروج خودروهای شخصی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود پلاک‌های غیربومی به این شهرها ممنوع شد.

وی با بیان اینکه پلیس راهور مجری مصوبات ستادملی مقابله با کرونا است، گفت: با تغییر در وضعیت شهرها خوشبختانه بسیاری از شهرهای کشور از وضعیت قرمز و نارنجی خارج شده و به شرایط زرد و آبی وارد شدند، با این وجود همچنان محدودیت‌ها در مورد شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد و پلیس برابر مصوبات از ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج خودروهای بومی از این شهرها جلوگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانی با بیان اینکه بنابراعلام وزارت بهداشت، هفت شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این استان‌ها ممنوع بوده و پلیس مانع آن خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین ۳۰ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد که محدودیت ورود و خروج در مورد این استان‌ها نیز اعمال می‌شود.

جهانی با بیان اینکه بر اساس آخرین ابلاغ، تردد بین شهرهای زرد به زرد، زرد به آبی و آبی به زرد نیازی به مجوز تردد ندارد، گفت: اما همچنان محدودیت ها برای ورود به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج از آنها با شرایط گفته شده، وجود دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا درباره مبلغ جریمه در این مناطق نیز اظهارکرد: مبلغ جریمه یک میلیون تومان برای شهرهای دارای وضعیت قرمز و نیم میلیون تومان برای شهرهای دارای وضعیت نارنجی است.

جهانی درباره محدودیت تردد شبانه نیز گفت: منع تردد شبانه در ساعات ۲۱ تا چهار بامداد در کل شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی ادامه خواهد داشت و خودروهای فاقد مجوز در ساعات ممنوعه تردد جریمه خواهند شد.

وی در پایان از شهروندان خواست که با توجه به وضعیت کرونا و هشدار مسئولان همچنان از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی سفر به شمال شهرهای قرمز و نارنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از برقراری ممنوعیت‌های ترددی در محدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احسان مومنی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: با توجه به برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان در محدوده صادقیه، محدودیت‌های ترددی ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات ممنوعیت‌های ترددی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب خیابان اشرفی اصفهانی از تقاطع سازمان آب به سمت میدان صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی به سمت شرق از تقاطع اباذر و خود میدان صادقیه به سمت غرب ممنوعیت ترددی داریم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

مومنی گفت: در حال حاضر رانندگانی که در خیابان اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب هستند؛ می‌توانند از خیابان سازمان آب به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگانی که در خیابان آیت الله کاشانی به سمت شرق هستند؛ می‌توانند از تقاطع اباذر به خیابان شهید سلیمی جهرمی شده و در بلوار فردوس ادامه مسیر دهند.

وی افزود: مسیر جنوب به شمال خیابان اشرفی اصفهانی از صادقیه به سمت شمال باز است و شهروندان می‌توانند تردد کنند.

مومنی از صبوری شهروندان تشکر کرد و از آنان خواست تا پایان این مراسم با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران