Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه قهرمان کارگردان فیلم سینمایی «تارا» که با اسم «لحظه ای و دیگر هیچ» متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از ابتدا هم قرار بود تا نام این فیلم را تغییر دهیم، این اسمی بود که با آن پروانه ساخت دریافت کرده بودیم که در نهایت این فیلم با نام «تارا» آماده نمایش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: «تارا» یک ملودرام است که از لحاظ فرمی رویکرد متفاوتی دارد، در این فیلم سه مقطع از زندگی یک زوج با نام تارا و بهرام به تصویر کشیده شده است. این فیلم یک اثر حسی و درونی است و به دنبال بیان حرف‌های بزرگ اجتماعی نیستیم و بیشتر راجع به روابط آدم‌ها است.

این کارگردان سینما تاکید کرد: نسخه نهایی این فیلم آماده شده است و به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی ادامه داد: در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل، نازنین فراهانی، سروش صحت، معصومه بیگی و مجید نوروزی حضور دارند. این فیلم به مدت ۹۴ دقیقه ساخته شده است.

قهرمان در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه این فیلم سینمایی نزدیک به فیلم‌های کوتاه وی است، توضیح داد: فیلم کوتاه زیاد ساخته‌ام و این فیلم را می‌توان نزدیک به فیلم‌های کوتاهی که پیش از این ساخته‌ام دانست. فکر می‌کنم، «تارا» در ادامه مسیر همان فیلم‌ها است.

این کارگردان درباره برگزاری متفاوت این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: این را باید بگویم که زمانی که در یک جشنواره‌ای جوایز مختلفی به خصوص در رشته‌های فنی داده می‌شود، درست ترین کار این است که فیلم‌های اول نیز در کنار دیگر فیلم‌ها داوری شوند تا همه بخش‌های آن دیده شود. این مدل داوری شانسی برای فیلم اولی‌ها است که باید از آن استفاده کرد.

کد خبر 5118183 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: کاوه قهرمان فیلم تارا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر فیلم سینمایی موسیقی ایرانی ویروس کرونا فیلم کوتاه حسین مسافر آستانه برنامه تلویزیونی هنرهای تجسمی حوزه هنری حضور هنر ایران در جهان شبکه سه سیما فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان

رئیس دانشگاه آزاد واحد همدان گفت: هدف رویداد صدرا، همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، غلامرضا خاکساری در افتتاحیه رویداد صدرا که به همت دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار شده است، اظهار‌ داشت: رویداد صدرا مسیری برای رشد اشتغال و تحقق تعهد 7500 نفری اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار در استان همدان است.

وی با بیان اینکه در سند تحول و تعالی دانشگاه به موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه توجه ویژه شده است، بیان کرد: به همین منظور تعامل و همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان با هدف ترویج فرهنگ کار‌آفرینی در بین دانشجویان و دانشگاهیان و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار این واحد دانشگاهی قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد همدان با بیان اینکه با ورود دانشگاه به صنعت می‌توان در حل مسئله‌های مختلف مثمر ثمر عمل کرد، گفت: با ورود دانشجو به عنوان کارورز، و کسب مهارت برای ورود به بازار کار می‌توان توسعه اقتصاد و اشتغال پویا را در این زمینه با همکاری صنعت و دانشگاه به خوبی شاهد بود.

خاکسار همچنین با اعلام اینکه طرح پویش نیز در راستای تقویت توانمندی دانشجویان در ارتباط با صنعت و بازار کار راه‌اندازی شده است، بیان کرد: در اجرای این طرح دانشجویان تحصیلات آکادمی را توامان با تجربه مهارت‌آموزی دنبال خواهند کرد و همچنین دانشگاه امکان اشتغال همزمان با تحصیل را برای دانشجویان فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در طرح پویش دانشجو هیچ هزینه‌ای را بابت این واحد نمی‌پردازد تا بی‌دغدغه زمینه مهارت‌آموزی محقق شود، بیان کرد: مهارت‌آموزی مانع از هدررفت منابع می‌شود و به دنبال آن اشتغالزایی ایجاد خواهد شد بنا‌بر‌این اگر بخواهیم دانشگاه به سمت دانشگاه‌های نسل سه و چهار حرکت کند و مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند، باید مهارت‌آموزی را تقویت کنیم.

رویداد صدرا در دانشگاه راهکاری برای ایجاد پیوند صنعت و دانشگاه

در ادامه حجت‌الاسلام رضا محمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، اظهار داشت: با از بین برداشتن حلقه مفقوده صنعت و دانشگاه ‌و با تقویت این رویکرد، هم تحصیل انجام می‌شود و هم بازار کار دقیقی پیش روی دانشجویان است.

وی با بیان اینکه رویداد صدرا در دانشگاه راهکاری برای ایجاد پیوند صنعت و دانشگاه است، بیان کرد: اگر به این رویداد توجه ویژه شود می‌تواند منجر به اثرگذاری بودن نقش دانشگاهیان در بازار کار و توسعه استغال استان همدان شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • اولین موزیک‌ ویدئوی رسمی با هوش مصنوعی ساخته شد
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • زنانی که در کن رئیس شدند