Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:31:13 GMT

رییس دیوان محاسبات چهارمحال و بختیاری معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۲۵۱۰

رییس دیوان محاسبات چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش ایرنا ،در این آیین کاظم ابهجی عزیزآبادی به عنوان رییس جدید دیوان محاسبات استان معرفی و از خدمات عطاالله نوروزنژاد رییس سابق این نهاد قدردانی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین که در نشست شورای اداری استان برگزار شد، گفت: خدمت به مردم و جلب رضایتمندی آنها از مهمترین اهداف مدیریت در نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر مردانی افزود: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی امانت است از این‌رو نگاه مدیران و مسئولان نیز باید دینی و اعتقادی باشد.

وی، قانون را محور فعالیت کارگزاران در نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: لازمه ایفای درست مسئولیت‌ها تمکین به قانون است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسئولیت‌ها در نظام اسلامی مکمل یکدیگر است، افزود: تعامل بین‌بخشی بین نهادهای مختلف می‌تواند کشور را در پیشرفت اهداف خود کمک بسزایی کند.

مردانی خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند علاوه بر ایفای وظایف قانونی در تحقق انضباط مالی و صیانت از حقوق بیت‌المال، در امر خدمت‌رسانی به مردم تلاش مضاعفی به کار گیرند.

رییس دیوان محاسبات چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین استفاده از فناوری‌های نوین را پایه و اساس فعالیت‌های این نهاد در استان عنوان کرد و گفت: در همین راستا شعار «دیوان فناورانه مردم‌پایه» در دستور کار قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود تا با استفاده از آخرین روش‌ها و فناوری‌های روز برای رسیدگی بهتر و سریع‌تر حسابرسی‌ها بهره گرفت.

کاظم ابهجی عزیزآبادی، پیشگیری از وقوع جرم را از دیگر اولویت‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: این مهم با تعامل و ارتباط دوسویه با مدیران دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: افزایش قدرت ریسک‌پذیری مدیران، شناسایی مشکلات استان و کمک به رفع آن، نظارت مستمر در حین و قبل از خرج و عملیاتی‌تر شدن شورای اندیشه‌ورزی صیانت از بیت‌المال از دیگر اولویت‌هایی است که از سوی این نهاد پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، دیوان محاسبات از نهادهای وابسته به مجلس شورای اسلامی است که وظیفه نظارت بر همه فرایندهای مالی کشور را بر عهده دارد و به عنوان بازوی نظارتی مجلس عمل می‌کند.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری دیوان محاسبات کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری دیوان محاسبات کشور شهرکرد چهارمحال وبختیاری دیوان محاسبات کشور اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری نظام اسلامی دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری