Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار انتظامی سیستان و بلوچستان مورخ ۲۵ دیماه/رهایی جوان ایرانشهری از چنگال آدم ربایان تا کشف ۱۴هزار لیتر سوخت قاچاق

رهایی جوان ایرانشهری از چنگال آدم ربایان

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر، جوان 22 ساله ای در کمتر از 4 ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد و عامل اصلی آدم ربایی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار احمد طاهری در تشريح اين خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش جوانی 22 ساله، در یکی از محلات شهرستان "ایرانشهر" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد سرنشینان ناشناس یک دستگاه سواری پژو پارس با پلاک مخدوش این جوان را که به همراه پدر خود در زمین کشاورزی در حومه ایرانشهر مشغول به کار بوده، با تهدید سلاح سرد و به زور سوار خودروی خود کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله طی تحقیقات تخصصی پلیس هویت آدم ربایان مشخص و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی عامل  اصلی آدم ربایی داخل مخفیگاهش دستگیر شد.
سردار طاهری بیان داشت: همدستان متهم به محض اطلاع از دستگیری این فرد در کمتر از 4 ساعت از ربایش این جوان، اقدام به آزاد سازی گروگان کرده و از محل متواری می شوند.
وی علت و انگیزه آدم ربایان را اختلاف مالی عنوان  و  خاطر نشان کرد : متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری همدستان متواری او ادامه دارد.#

 

دستگیری سارق تجهیزات ترانس های برق هنگام سرقت در ایرانشهر

 

سرپرست فرماندهی انتظامي "ایرانشهر" از دستگيري سارق حرفه ای سیم و تجهیزات ترانس برق با 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

حسن کیخا بیان داشت: ماموران کلانتری 11 شهرستان در ساعات نیمه شب هنگام گشت زنی هدفمند در حومه ایرانشهر فردی را در حال سرقت سیم  و تجهیزات مسی یک دستگاه ترانس برق مشاهده می کنند.
وی افزود: متهم به محض روئیت خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشت که با هوشیاری ماموران و در اقدامی ضربتی دستگیر و  در بازرسی از خودروی پراید او  آلات و ادوات مخصوص سرقت کابل های برق و تعداد زیادی قطعات مسی ترانس های برق کشف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامي "ایرانشهر" تصریح کرد: متهم که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به 4 فقره سرقت کابل و تجهیزات ترانسهای برق در سطح شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ کیخا در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس، عنوان کرد: با توجه به خسارات جبران ناپذیر سرقت های سیم و تجهیزات انتقال نیرو به اموال عمومی انتظار می رود شهروندان با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات پیرامون موارد مشكوك از طریق سامانه 110 پلیس را در ایجاد امنیت یاری کنند .

 

کشف 14هزار لیتر سوخت قاچاق

 

با تلاش تکاوران قرارگاه عملیاتی انتظامی "عمار" 14هزار لیترگازوئیل قاچاق قبل از رسیدن به مقصد توقیف شد.
سرهنگ" حمید نوری"فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار استان سیستان و بلوچستان در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي یگان تکاوری "112" در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت در حين گشت زني در محور  مواصلاتی "ایرانشهر-دلگان" به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو  مقدار 14 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 

دستگيري سارقان مسلح موتورسیکلت در سیب وسوران

 

سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان سیب و سوران از شناسايي ودستگيري 2 سارق مسلح موتورسیکلت با 4 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ "حسین نوری فرید" در تشريح جزئيات اين خبر بیان داشت: در پي سرقت مسلحانه یک دستگاه موتورسیکلت توسط 2 سارق مسلح ناشناس در یکی از محلات شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وي افزود: : ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و پايش هاي ميداني ،اين 2 سارق را شناسايي  و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه داخل مخفیگاهشان دستگير کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان سیب و سوران با اشاره کشف 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه  و یک قبضه سلاح کمری در مخفیگاه آنها گفت: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی به 4 فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ نوری فرید با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: از تردد در ساعات پایانی شب در نقاط خلوت و حاشیه ای شهرستان خودداری  و در صورت مشاهده موارد مشکوک به 110 اطلاع دهید

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: رهایی جوان آدم ربایان سوخت قاچاق سرپرست فرماندهی انتظامی چنگال آدم ربایان پلیس آگاهی یک دستگاه فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری لاین ورودی حاجی آباد به بندرعباس به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه و تیم عملیاتی شهرستان خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم راننده کامیون دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی استان ارزش سوخت قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094703

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس