Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جمعی از اصحاب رسانه کرمانشاه به همراه فرشاد رشیدی رییس فنی مهندسی اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه و بهمن اختیاری  روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، از پروژه‌های ورزشی کرمانشاه و منطقه اورامانات بازدید کردند.

اصحاب رسانه در ابتدا از زمین چمن حاشیه شهر کرمانشاه واقع در روستای گاوانه بازید کردند، رئیس گروه نظارت فنی اداره ورزش و جوانان در خصوص این پروژه، اظهار داشت: ۱۵ چمن مصنوعی توسط خیرین در حاشیه شهر ساخته شده که این اماکن با هماهنگی شهرداری و دفترداری فنی استانداری معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد رشیدی ادامه داد:  زمین چمن مصنوعی روستای گاوانه در ابعاد ۲۲ در ۴۲ و با وجود بتن در ابعاد ۲۴ در۴۶ فنس‌کشی شده، این زمین ها مجهز به سرویس بهداشتی و رختکن هستند.

وی گفت: هر زمین در حدود۷۵۰ میلیون تومان هزینه دربرداشته که در مجموع مبلغی در حدود ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است، افتتاح رسمی این پروژه‌ها در دهه فجر با حضور استاندار کرمانشاه و وزیر یا معاونین انجام خواهد شد.

بهزاد فرهادی عضو شورای روستای گاوانه نیز، گفت: جمعیت این روستا ۸۵۰ خانوار با ۲ هزار و ۳۰۰ نفر است، از این زمین در هر رده سنی استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: زمین چمن مصنوعی در پنج تایم فعالیت دارد که با تکمیل امکانات نظیر برق‌کشی این ظرفیت می‌تواند به ۱۰ تایم برسد، تجهیزات در این زمینه ضعیف است.

فرهادی اضافه کرد: در حدود۷۵۰ میلیون تومان هزینه دربرداشته که مجموعا مبلغی در حدود ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است، افتتاح رسمی این پروژه‌ها در دهه فجر با حضور استاندار کرمانشاه و وزیر یا معاونین انجام خواهد شد.

ساخت بزرگترین آکادمی ورزشی کشور در کرمانشاه با هدف استعدادیابی

بازدید از ساختمان آکادمی ورزشی واقع در استادیوم آزادی کرمانشاه مقصد بعدی خبرنگاران بود که رئیس فنی مهندسی اداره ورزش و جوانان استان از آن به عنوان  بزرگترین آکادمی ورزشی پس از آکادمی تهران یاد کرد و گفت: این آکادمی با هدف استعدادیابی و پشتیبانی از ورزش‌های قهرمانی تاسیس شده و پس از افتتاحیه می‌تواند میزبان استان‌های همجوار نیز باشد.

رشیدی زیربنای این ساختمان آکادمی را یک‌‌هزار و ۹۰۰ متر اعلام کرد و گفت: آکادمی با قرارداد ۲ ساله به مبلغ ۳.۵ میلیارد تومان برآورد شد که در نهایت تا کنون ۱۲ میلیارد تومان هزینه دربرداشته است.

وی از افتتاح ساختمان آکادمی استادیوم آزادی در دهه فجر خبر داد و گفت: قسمت اداری این به مساحت ۹۰۰ متر شامل سالن پژوهش، سالن آموزش، نمازخانه، آموزشی المپیک، دفتر ارتباطات، نمازخانه، رختکن و سرویس بهداشتی است.

رشیدی در پایان بازدید از این پروژه، اضافه کرد: پیش از این تست استعدادیابی در پایگاه ورزشی انجام می‌شد حال با وجود آکادمی ساخته شده امکانات و شرایط بهتری برای این امر فراهم شده است.

اصحاب رسانه در ادامه، بازدیدی هم از روند ساخت خانه جوان «شهید سلیمانی» که بزرگترین خانه جوان کشور است، داشتند.

رییس فنی مهندسی اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این خصوص، اظهار داشت: خانه جوان سپهبد قاسم سلیمانی بزرگترین خانه جوان کشور با زیربنای ۲ هزار و ۵۰ متر در هشت طبقه ساخته شده است.

وی ادامه داد: طبقه اول خانه جوان مختص آمفی تئاتر، سالن دوم سالن جلسات و طبقات سوم تا ششم بخش اداری، طبقه هفتم نمازخانه، کتابخانه و کلاس‌های آموزشی است، طبقات دیگر شامل دو سوئیت نیز مختص مهمان‌هاست.

رشیدی با بیان اینکه ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۸بوده است، گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه خانه جوان تا ۸۵ درصد پیش رفته است و تاکنون ۱۰ میلیارد تومان هزینه دربرداشته، ۶ میلیارد تومان مختص خرید تجهیزات و ۴ میلیارد نیز هزینه‌های عمرانی است.

رشیدی خاطرنشان کرد: مقداری از تجهیزات جهت تکمیل خانه جوان باقیمانده است که پس از تکمیل به بهره‌برداری خواهد رسید و هزینه را تا لحظه افتتاحیه ۱۲ میلیارد برآورد کرده‌ایم.

امکان توسعه زمین چمن و فضای کوهنوردی در روانسر

اصحاب رسانه پس از اتمام بازدید از پروژه‌های ورزشی شهر کرمانشاه راهی جاده‌های پر پیچ خم اورامانات شدند و در بازدید از پروژه‌های شهرستان روانسر به روستای قوری قلعه رسیدند.

زمین چمن مصنوعی روستای قوری قلعه به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع با هزینه‌ای حدود یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان زیرسازی، زه کشی، جدول کشی و چمن آن انجام شده که به علت نبود اعتبار تاکنون فنس کشی، رختکن و سرویس بهداشتی برای آن فراهم نشده که رشیدی، از تکمیل آن با تامین بودجه امسال خبر داد.

رییس فنی مهندسی اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: زمین چمن مصنوعی به مرکزیت روستای قوری قلعه علاوه بر استقبال اهالی روستای قوری قلعه مورد استقبال روستاهای اطراف نیز است.

مدیر اداره ورزش و شهرستان روانسر نیز، ادامه داد: این پروژه به همت اداره کل ورزش و جوانان ساخته شده و تاثیر خوبی در رونق ورزش به‌خصوص فوتبال در این منطقه داشته است.

ادریس محمودی گفت: با توجه به وضعیت مساعد آب و هوایی، مناظر زیبا و گردشگری و توریستی این مناطق امکان توسعه در بخش زمین چمن و کوهنوردی و صخره‌نوردی است.

وی افزود: با توسعه این بخش و تکمیل امکانات و تجهیزات به همت و حمایت مسئولین اداره ورزش می‌توان اردوهای تیم ملی و تیم باشگاهی برتر کشور را برگزار کرد.

محمودی گفت: در تلاشیم تا صرفا بر بودجه دولتی تکیه نکنیم و به این منظور برای اولین بار در شهرستان‌ها مجمع خیرین ورزشی را در شهرستان روانسر و شاهو تشکیل داده‌ایم.

مدیر ورزش شهرستان روانسر با توجه به استعداد بانوان ورزشکار این شهرستان، گفت: در شهرستان روانسر و مناطق استعداد در بانوان بالاست و می‌توانیم شاهد درخشش بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی باشیم، لذا این امر توجه مسئولین مربوطه به بخش بانوان را می‌طلبد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه ورزش ورزشی روستای قوری قلعه زمین چمن مصنوعی شهرستان روانسر میلیارد تومان میلیون تومان اصحاب رسانه خانه جوان ساخته شده پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت