Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری ، از تأمین نیازهای آموزشی ۷۵۱ دانشجو و ۹۷۰۰ دانش‌آموز با اعتباری معادل ۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان در ۹ ماهه امسال خبر داد.

«مهدی جعفری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: توسعه و ایجاد فرصت های کسب و کار و اشتغال زایی برای دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد از برخی اهداف کمیته امداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور فرهنگی  کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با بیان اینکه در 9 ماهه سال جاری تأمین نیازهای آموزشی و تحصیلی 751 دانشجو و 9700 دانش‌آموزبه‌صورت جدی در دستور کار قرار داشته ، افزود: این خدمات ارزشمند با اعتباری معادل 3 میلیارد و 220 میلیون تومان انجام‌شده تا فرزندان عزیز خانواده‌های تحت حمایت، به دلیل مشکلات اقتصادی از فرصت تحصیل و آموزش محروم نشوند و بتوانند برای بهبود شرایط زندگی خانواده خود در آینده نقش مؤثری ایفا نمایند.

 

جعفری بابیان اینکه بهره‌مندی از فرصت تحصیل و آموزش، یکی از حقوق اساسی تمام افراد جامعه است، افزود: توسعه تحصیلات عمومی و دانشگاهی علاوه بر اینکه نقش بسیار مهمی در توسعه فکری و فرهنگی جامعه دارد می‌تواند تا حدود زیادی باعث موفقیت افراد، در ساختن آینده خود و دیگران باشد و کمیته امداد با کمک نیکوکاران عزیز و حمایت‌های مسئولان  به‌طور جدی تلاش می‌نماید تا این فرصت را به هر شکل ممکن برای فرزندان خانواده‌های نیازمند فراهم آورد.

 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد در ادامه افزود: کسب مهارت‌های زندگی به‌عنوان مکمل تحصیل و آموزش دو بال پرواز برای تعالی شخصیت افراد خواهد بود که کمیته امداد به‌خوبی توانسته با پرداختن به این موضوع اساسی، علاوه بر موضوع آموزش، مهارت‌آموزی برای خانواده‌ها را نیز در دستور کار قرار دهد تا زمینه توانمندسازی این عزیزان مورد غفلت واقع نشود.

 

وی در پایان به پرداخت وام‌های دانشجویی اشاره کرد و ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری 640 میلیون تومان وام دانشجویی به 100 نفر از دانشجویان متقاضی، پرداخت‌شده تا از این طریق نیز بخشی از مشکلات و نگرانی‌های دانشجویان عزیز خانواده‌های تحت حمایت در مسیر ادامه تحصیل برطرف گردد.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: خدمات اموزشی استان همدان کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند

ایسنا/لرستان مسؤول نهاد رهبری دانشگاه لرستان گفت: اساتید و معلمان، سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند و تربیت مطلوب دانشجو و دانش‌آموز مبتنی بر مفهوم قرآنی رحمانیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید مؤیدی امروز (دهم اردیبهشت ماه) در آیین تجلیل از برترین‌های آموزشی عضو هیأت علمی و اساتید پیشکسوت که به‌مناسبت روز معلم در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان کرد: نقش استاد و معلم در هدایتگری بشر، یک نقش مورد تأکید در تعالیم دین اسلام است.

وی اظهار کرد: استاد و معلم، صاحب ویژگی‌های مهربانی، دلسوزی و روزی‌دهنده براساس مفهوم قرآنی «رحمان» است.

مؤیدی معتقد است: اگر بخواهیم به وضعیت ایده‌آل برسیم که در آن، استاد و معلم بتوانند همه‌جانبه بر دانشجو و دانش‌آموز تأثیرگذاری عمیق و پایدار از نظر تربیتی داشته باشند، باید استاد و معلم، ویژگی رحمانیت نسبت به دانشجو و دانش‌آموز داشته باشد که یک مفهوم مهم قرآنی است.

او افزود: تعلیم و تربیت یک امر خطیر و سنگین است، تعالیم دین اسلام و رهنمودهای امامین انقلاب همواره باید چراغ راهنمای ما در این عرصه باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند