Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی ظهر امروز در نشست خبری اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک تا ششم بهمن ماه برگزار می‌شود که خریداران کتاب از تخفیف ۲۰ درصدی این نمایشگاه بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: قرار بود این نمایشگاه در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شود که به لحاظ شرایط کرونایی به تعویق افتاد و در نهایت با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا تصمیم به برگزاری مجازی آن گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به شرکت یک هزار و ۵۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد: سال قبل به لحاظ محدودیت مکانی فقط ۸۰۰ ناشر توانسته بودند در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کنند اما امثال با استفاده از ظرفیت مجازی تعداد ناشران تقریبا دو برابر شده است.

اختصاص بن خرید ویژه به نویسندگان و دانشگاهیان

بحرالعلومی تصریح کرد: دانشجویان، اساتید و نویسندگان علاوه بر تخفیف ۲۰ درصدی می‌توانند از بن خرید ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزارتومانی نیز بهره‌مند شوند.

وی گفت: از مجموع ۲۰ ناشر فعال در استان اردبیل ۳ ناشر دانشگاه محقق اردبیلی، خط هشت و نایاب توانسته‌اند در این نمایشگاه شرکت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: کتاب‌های خریداری شده با استفاده از ظرفیت پست ۳ تا ۶ روز به دست خریداران می‌رسد که هزینه‌های پستی نیز تا سقف ۵۰ هزار تومان رایگان خواهد بود.

بحرالعلومی یادآور شد: مردم می‌توانند سوالات ضروری مرتبط با نمایشگاه کتاب تهران را از شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ جویا شوند.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه مجازی کتاب تهران کتاب اردبیل تهران کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات