Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:34:47 GMT

پیکر ۲ شهید گمنام در بهشت احمدی شیراز آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۲۹۷۳

پیکر ۲ شهید گمنام در بهشت احمدی شیراز آرام گرفت

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم با حضور گروه های مختلف مردمی، مسوولان استانی و شهرستانی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

این ۲ شهید گمنام ۱۹ و ۲۱ ساله هستند که در عملیات تک دشمن سال ۶۷ و والفجر یک در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند.
پیکر مطهر ۱۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس چهارشنبه ۲۴ دی ماه ۹۹ با استقبال مردم در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز، وارد این شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این تعداد ۶ شهید گمنام در شهر شیراز و ۹ شهید گمنام دیگر در سایر شهرستان های استان به خاک سپرده می شوند.
علاوه بر ۲ شهید گمنامی که امروز در بهشت احمدی به خاک سپرده شدند، شنبه ۲۷ دی‌ماه ۹۹ نیز یک شهید گمنام ۲۵ ساله در پشتیبانی منطقه ۲ ارتش و یک شهید گمنام ۱۹ ساله در پادگان شهید بهمن باقری و دوشنبه ۲۹ دی‌ماه ۹۹ یک شهید گمنام ۲۵ ساله در دانشگاه صنعتی شیراز و یک شهید گمنام ۲۷ ساله در لشکر ۱۹ فجر شیراز خاکسپاری می‌شوند.
همچنین شنبه ۲۷ دی‌ماه ۹۹ یک شهید گمنام ۲۴ ساله در دانشگاه علوم پزشکی گراش و ۲ شهید گمنام ۲۰ و ۱۷ ساله در شهر قره بلاغ شهرستان فسا به خاک سپرده خواهند شد.
مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام ۲۰ ساله در دانشگاه آزاد اسلامی آباده، یک شهید گمنام ۱۸ ساله در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزآباد، ۲ شهید گمنام ۲۲ و ۱۹ ساله در شهرستان خفر و ۲ شهید گمنام ۱۷ و ۲۱ ساله در دانشگاه جهرم و موسسه علوم قرآنی جهرم یکشنبه ۲۹ دی‌ماه ۹۹ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها دفاع مقدس شیراز شهدای گمنام فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شیراز شهدای گمنام دفاع مقدس شیراز شهدای گمنام فارس اخبار کنکور ساله در دانشگاه یک شهید گمنام ۲ شهید گمنام دی ماه ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه فرزین بلیان که با درگیری با اشرار در مرز بانه استان کردستان به شهادت رسیده بود با حضور نیروها و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی و محلی و اقشار مختلف مردم در زادگاهش روستای رشید علی بخش کوزران به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت
  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .
  • پیکر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .
  • پیکر مطهر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت