Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید تعامل بین‌بخشی میان دیوان محاسبات و دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد تا بتوانند اموری که مربوط به دیوان محاسبات و دستگاه‌ها است تسهیل و در راستای انضباط مالی، حفظ، حراست و صیانت از بیت‌المال پیش رود.

جعفر مردانی ۲۵ دی‌ماه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مسئولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی امانت و هدیه الهی است که بخشی از آن بر عهده کارگزاران بوده که لازم است در مسئولیت خود، خدمت بی‌منت برای  مردم را مدنظر قرار دهند تا رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشد، بنابراین نگاه به مسئولیت‌ها باید نگاه اعتقادی و دینی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بایستی تلاش‌ها و محوریت کار مسئولان، قانون و فصل‌الخطاب همه ما در حکومت‌داری و رفتارهای اجتماعی در راستای قانون باشد که اگر به آن احترام بگذاریم، می‌توانیم جامعه را در راستای عدالت پیش ببریم.

مردانی ادامه داد: برای سهولت در امر اداره کار در حکومت، تقسیم وظایف صورت گرفته که هر یک از مسئولان، مسئولیتی را برعهده بگیرد که این مسئولیت‌ها نه تنها، نقطه مقابل یکدیگر نبوده بلکه مکمل یکدیگر هستند، بنابراین باید تعامل بین‌بخشی میان دیوان محاسبات و دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد تا بتوانند اموری که مربوط به دیوان محاسبات و دستگاه‌ها است را تسهیل و در راستای انضباط مالی، حفظ، حراست و صیانت از بیت‌المال پیش رود و این امر توسط مدیران انجام شود.

وی گفت: نباید مدیران به واسطه اینکه دستگاه نظارتی وجود دارد کار خود را انجام ندهند، زیرا مدیری موفق است که با توان مضاعف کار خود را انجام دهد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود محرومیت در استان، بیان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی موجود در استان، فصل کار حدود شش ماه است که باید مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان، بتواند با تمامی دستگاه‌های اجرایی و شورای نظارتی تعامل مطلوب داشته باشد تا مشکلی برای پروژه‌های عمرانی استان ایجاد نشود.

وی ضمن تبریک به مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان، عنوان کرد: مدیرکل سابق دیوان محاسبات هم‌افزایی لازم را با مدیریت عالی، دستگاه‌های اجرایی و شورای نظارتی استان داشتند که این امر نه برای مچ‌گیری، بلکه برای پیشگیری از موضوعات بود، بنابراین لازم است آموزش‌هایی در راستای مسائل بودجه و حسابرسی برای مدیران وجود داشته باشد.

مردانی خاطرنشان کرد: لازم است مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان بیش از پیش با مدیریت عالی استان، دستگاه‌های اجرایی و شورای نظارتی ارتباط و تعامل داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه چهارمحال و بختیاری نظارت دیوان محاسبات دیوان محاسبات و دستگاه ها دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری وجود داشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «رضا امیری مقدم» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان درباره دستاوردهای مهم اولین سفر رسمی «دکتر سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان گفت: به پیشنهاد نخست وزیر پاکستان، اسلام آباد و تهران با تاکید بر عزم مشترک خود برای توسعه روابط دوجانبه توافق کردند هر شش ماه در یک کمیته عالی مشترک پیشرفت ها و پیگیری مربوط به توافقات و یادداشت های دوجانبه امضا شده در جریان سفر آقای رئیسی به اسلام آباد را مورد بررسی قرار دهند.
دکتر امیری مقدم افزود: با توجه به عزم مقامات دو کشور برای اجرایی کردن توافقات صورت گرفته امیدواریم مهمترین هدف این سفر که رساندن حجم تجارت دوجانبه به ۱۰ میلیارد دلار در سال است محقق گردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سفیر کشورمان در ادامه توافقات و یادداشت های همکاری دوجانبه به امضا رسیده میان ایران و پاکستان را به شرح ذیل اعلام کرد:
۱) موافقتنامه همکاری های امنیتی
۲) موافقتنامه همکاری قضایی در امور مدنی و تجاری
۳) موافقتنامه همکاری در امور دامپزشکی و بهداشت دامی
۴) یادداشت تفاهم همکاری برای ایجاد مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی
۵) یادداشت تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران با وزارت پاکستانی های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی پاکستان
۶) یادداشت تفاهم‌نامه برای تبادل فیلم های سینمایی میان سازمان امور سینمایی و سمعی بصری ایران با وزارت اطلاعات و رسانه‌های گروهی پاکستان
۷) یادداشت تفاهم نامه شناسایی متقابل استاندارد میان سازمان استاندارد جمهوری اسلامی ایران با سازمان استاندارد و کنترل کیفیت پاکستان
۸) یادداشت تفاهم‌نامه همکاری قضایی میان وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران با وزارت قانون و دادگستری پاکستان.

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • اتیسم؛ حرکت به سوی شکوفایی
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد