Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار دوم مهدی شعبانزاده روز پنجشنبه  در نود و یکمین آیین تحلیف دانش آموختگان این مرکز به عنوان شهید حسن نژاد اظهار داشت: شما  در این حوزه حضور پیدا کردید بعد از آموزش های مقدماتی که در این مرکز آموختید به افتخار سربازی برای نظام در نیروی دریایی راهبردی نائل می شوید که افتخاری بالاتر از این سربازی نیست و همه جوانان دوست دارند در این کسوت باشند و باید به خود ببالیم که به لباس نظام مقدس و خدمت نیروی دریایی در می‌آییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که بعد از پیروزی انقلاب به توانایی ساخت شناورهای سطحی و زیرسطحی رسیدیم خاطرنشان کرد: در حوزه جنگ الکترونیک شما جوانان هستید که این تجهیزات راهبردی را با حرکت و اقتدار  بی‌بدیل خود پیش برده اید.

 وی با بیان این که شما جوانان هستید که به عنوان نیروی تازه نفس ، متعهد انقلابی،آموزش دیده  و جوان وارد بدنه این نیرو می شوید و به  صیانت از مرزهای دریایی و انجام وظایف محوله می پردازید ؛ تاکید کرد:  باید آموزش ها را به مهارت تبدیل کنید  تا بتوانید مسئولیت های محول شده را به نحو احسن انجام دهید.

امیر دریادار دوم شعبانزاده خاطر نشان کرد: نقش شما بی بدیل است و  باید در مجموع این هدایت ها ، آموزش‌ها و برنامه‌های تربیتی ، آموزشی و پژوهشی منجر به اجابت خواسته فرمانده کل قوا شود که ایمان ، دانش و شجاعت خودمان را ارتقا دهیم  .

وی با تاکید بر ضرورت به روز کردن دانش و علم نیروهای راهبردی ارتش  تصریح کرد: ایمان  باعث می‌شود در بزنگاه ها کم نیاوریم و در دریاها حضور قدرتمند داشته باشیم و  باورها ی خودمان  را به طور مستمر ارتقا دهیم چرا که بن مایه کار ما اعتقاد و ایمان ماست که ما را از ارتش‌های دنیا متمایز می‌کند.

معاون تربیت، آموزش و پژوهش فرماندهی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم (ع) رشت در این مراسم با اشاره به  ظرفیت آموزشی این مرکز، اظهار کرد: جمعیت دانش‌آموختگان حاضر در میدان در رشته‌های عرشه، فنی و آمار هستند که در ۱۴ تخصص برای دریافت درجه و نشان معرفی شده‌اند.

ناخدا یکم عرشه شهرام حبیبی از سطح بالای آمادگی نیروهای تربیت‌شده در مرکز فرماندهی آموزش‌های تخصصی دریایی باقرالعلوم رشت خبر داد و افزود: این دانش‌آموختگان به وظایف خود واقف بوده و با پایبندی به ارزش‌های اسلام و انقلاب و با فضیلت آماده دفاع از شرف و عزت کشور هستند.

وی با اشاره به پیشینه تربیتی مرکز آموزشی نداجا رشت، گفت: این مرکز به خود می‌بالد که با پیشینه تربیت گذشته و کنونی با بهره‌گیری از فرامین سلسله مراتبی فرماندهان نقش اساسی در تربیت نیرو داشته است.

معاون تربیت، آموزش و پژوهش فرماندهی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم (ع) رشت، تربیت راهبردی برای نداجا در مرکز فرماندهی آموزش‌های تخصصی دریایی رشت را حائز اهمیت عنوان و تصریح کرد: دستاوردهای این مرکز در کنار تلاش‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش این است که توانسته در راستای تربیت نیروی کارآمد گام‌های اساسی بردارد.

مرکز آموزش تخصص‌های دریایی نداجا نخستین و تنها پادگان و نمایندگی در بین نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر رشت، مرکز استان گیلان است.

 این مرکز آموزش درجه‌داران جهت بکارگیری در مناطق ۴ گانه نداجا و ستاد نیروی دریایی برعهده دارد. این مرکز همچنین وظیفه آموزش رزم مقدماتی به سربازان، درجه‌داران و افسران وظیفه نیروی دریایی را انجام می‌دهد.

فرماندهی آموزش تخصص‌های نیروی دریایی رشت مسئولیت آموزش ۷۰ درصد از کارکنان نیروی دریایی ارتش را بر عهده دارد. پس از آموزش‌های رزم مقدماتی در مجتمع آموزشی شهید نامجو، آموزش‌های آکادمیک پرسنل پایور در این مرکز در ۲۱ تخصص و در ۱۷ مرکز آموزش انجام می‌شود. رشته‌های برق و الکترونیک، مکانیک، عرشه، آماد، جنگال، مخابرات، زیرسطحی، هوادریا، غواصی، رایانه، توپخانه ملوان، موزیک، زبان خارجه، کنترل صدمات از جمله رشته‌های آموزشی در این مرکز است.

برچسب‌ها رشت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گیلان رشت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گیلان اخبار کنکور آموزش تخصص نیروی دریایی مرکز آموزش آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیروهای به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کارها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهرها با شهرداران است و راهبرد کلان آن‌ها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شوراها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبودها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ