Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی جوایز دوره نخست "طرح امتیازی راه رفاه" باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران برگزار و اسامی برندگان اعلام شد.

به گزارش برنا به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در راستای پیاده سازی استراتژی مشتری محوری، ایجاد محیط صمیمی برای اعضاء، شناسایی نیازهای مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی و تسهیل آن، طرح "راه رفاه" باشگاه مشتریان بانک را آغاز  کرده است که برندگان اولین دوره قرعه کشی این طرح، مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بر اساس این گزارش، در این دوره از قرعه کشی، جوایزی شامل 5 فقره کمک هزینه خرید لوازم منزل هر یک به مبلغ 50 میلیون ریال، 5 فقره کمک هزینه سفر هر یک به مبلغ 25 میلیون ریال، 5 فقره کمک هزینه خرید لوازم ورزشی هر یک به مبلغ 10 میلیون ریال و 5 فقره کمک هزینه چکاپ پزشکی هر یک به مبلغ 5 میلیون ریال در نظر گرفته شده بود که به برندگان خوش شانس تعلق گرفت. 
شایان ذکر است، مشتریان حقیقی بانک رفاه کارگران می توانند پس از تعریف شماره تلفن همراه و فعال سازی اینترنت و موبایل بانک در شعب بانک، از طریق وارد کردن کد ملی و تأیید شماره تلفن همراه در سایت باشگاه به نشانی اینترنتی http://club.rb24.ir ثبت‌نام کرده و وارد حساب کاربری خود شده و از امتیازها و جوایز طرح"راه رفاه" بهره مند شوند.
گفتنی است، در طرح مذکور انجام عملیات بانکی به صورت غیرحضوری، از طریق خودپرداز، اینترنت بانک، موبایل بانک، اپلیکیشن همراه کارت رفاه و پورتال بانک، مشمول امتیاز است.
 

اسامی برندگا

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران بانک رفاه کارگران فقره کمک هزینه یک به مبلغ میلیون ریال راه رفاه قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی