Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال و نامزدش جورجینا رودریگز خوب می‌دانند چطور نگاه‌ها را به خود جلب کنند.

به گزارش روزیاتو، این زوج اخیراً مهمان مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر دبی بودند و در آنجا علاقه‌ی خود به جواهرات را به رخ کشیدند.

در حقیقت رونالدوی ۳۵ ساله وقتی جایزه‌ی بازیکن قرن را دریافت کرد در یک دستش ساعتی به ارزش بیش از ۶۰۰ هزار پوند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال، سپتامبر سال گذشته‌ی میلادی جورجینا رودریگز ۲۶ ساله یک انگشتر نامزدی به ارزش ۶۱۵ هزار پوند از رونالدو دریافت کرد.

تخمین زده می‌شود کلکسیون جواهرات این زوج دست کم ۲/۶ میلیون پوند قیمت داشته باشد. در ادامه نگاهی به جواهرات رونالدو و رودریگز خواهیم داشت.

ساعت ۱/۲ میلیون پوندی

در سال ۲۰۱۸، پیش از بازگشت به اولدترافورد در جریان رو در رو شدن دو تیم یوونتوس و منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان، رونالدو حضور چشمگیری در یک نشست خبری داشت.

او در این نشست یک ساعت فرانک مولر با روکشی از الماس به قیمت ۱/۲ میلیون پوند به دست داشت.

اکسسوری محبوب رونالدو با ۴۲۴ الماس سفید درخشان پوشانده شده بود.

پیش از آن او با یک ساعت تولید محدود از برنده جاکوب اند کو به قیمت ۱۰۰ هزار پوند دیده شده بود که یک الماس کامل ۱۵/۲۵ قیراطی داشت.

رونالدو در سال ۲۰۱۳ زمانی که برای تیم رئال مادرید بازی می‌کرد سفیر برند جاکوب اند کو بود.

انگشتر نامزدی

اینطور که گفته می‌شود رونالدو یک انگشتر نامزدی ۶۱۵ هزار پوندی به نامزد خود جورجینا رودریگز هدیه داده است.

این انگشتر مزین به یک یاقوت کبود بزرگ و پوشیده از الماس است.

برخی گران قیمت‌ترین انگشتر نامزدی خریداری شده در دنیای فوتبال را متعلق به رونالدو می‌دانند.

جورجیا انگشتر نامزدی خود را مرتباً در اینستاگرام خود به رخ ۲۳ میلیون دنبال کننده اش می‌کشد.

گران قیمت‌ترین ساعت رولکس تاریخ

رونالدو ماه گذشته در مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر دبی با یک ساعت ۳۸۰ هزار پوندی رولکس، مدل GMT Master Ice دیده شد.

این ساعت را گران قیمت‌ترین رولکس ساخته شده تاکنون می‌دانند.

این ساعت از طلای سفید ۱۸ قیراطی ساخته شده و با صد‌ها الماس ۳۰ قیراطی پوشیده شده است.

انگشتر‌های جدید

رونالدو نه تنها در خرید انگشتر برای نامزد خود سنگ تمام گذاشته، بلکه خود هم دو انگشتر بسیار گران قیمت دارد.

این بار هم در دبی، رونالدو یک انگشتر (که تصور می‌شود ۲۰۰ هزار پوند قیمت داشته باشد) در جریان مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر در دست داشت.

این انگشتر به یک الماس زرد مزین بود که دور تا دور آن الماس‌های سفید کار شده و روی پایه‌ای پوشیده از الماس قرار گرفته بود.

رونالدو حلقه‌ای پوشیده‌ای از الماس هم در انگشت حلقه‌ی خود داشت که قیمت آن ۵۰ هزار پوند تخمین زده می‌شود.

۷۲۰ هزار پوند تنها در یک دست

سال گذشته، جورجینا با انتشار تصویری که یک دست او را مملوء از جواهرات نشان می‌داد دنبال کنندگان اینستاگرام خود را حیرت زده کرد.

او علاوه بر انگشتر نامزدی ۶۱۵ هزار پوندی اش، ساعتی از برند پاتک فیلیپ مدل TWENTY ۴ هم در دست داشت که از طلای رزگلد ۱۸ قیراطی ساخته شده و دور صفحه‌ی آن الماس کار شده بود.

جورجینا ۳ دستبند الماس نشان هم در دست داشت که قیمت هر یک ۲۵ هزار پوند بود.

گوشواره ۱۰ هزار پوندی

رونالدو یکی از چندین ستاره‌ی دنیای فوتبال است که از جواهرات الماس نشان استفاده می‌کند.

اما او به دنبال چیزی متفاوت از هم دوره‌های خود بود.

در سال ۲۰۱۳ رونالدو یک جفت گوشواره بسیار نادر با الماس سیاه خریداری کرد. گفته می‌شود او برای این گوشواره‌ها ۱۰ هزار پوند پرداخت کرده بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی جواهرات کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو جورجینا رودریگز جورجینا رودریگز انگشتر نامزدی هزار پوندی رونالدو یک گران قیمت هزار پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند

میلیاردها سال صبر کردن برای ایجاد یک قطعه الماس را فراموش کنید، چرا که دانشمندان توانسته‌اند آن را تنها ظرف ۱۵۰ دقیقه پرورش دهند.

به گزارش ایسنا، الماس‌های طبیعی میلیاردها سال طول می‌کشد تا در فشارها و دمای شدید در اعماق زمین شکل بگیرند، اما شکل‌های مصنوعی آن را می‌توان خیلی سریع‌تر تولید کرد، البته معمولاً باز هم نیاز به تحت فشار شدید قرار گرفتن تا چند هفته دارند.

به نقل از اس‌ای، اکنون یک روش جدید مبتنی بر ترکیبی از فلزات مایع می‌تواند یک الماس مصنوعی را در عرض چند دقیقه بدون نیاز به فشار زیاد ایجاد کند.

در حالی که دمای بالا هنوز مورد نیاز است، در محدوده ۱۰۲۵ درجه سانتیگراد یک لایه الماس پیوسته ظرف ۱۵۰ دقیقه و در فشار یک اتمسفر تشکیل می‌شود. این معادل فشاری است که ما در سطح دریا احساس می‌کنیم و ده‌ها هزار بار کمتر از فشاری است که معمولاً برای تولید الماس مصنوعی مورد نیاز است.

تیم پشت این رویکرد نوآورانه به سرپرستی محققان موسسه علوم پایه در کره جنوبی مطمئن است که این فرآیند می‌تواند برای ایجاد تفاوت قابل توجهی در تولید الماس مصنوعی بهینه شود.

حل کردن کربن در فلز مایع برای ساخت الماس یک روش کاملاً جدید نیست. شرکت جنرال الکتریک نیم قرن پیش فرآیند مشابهی را با استفاده از سولفید آهن مذاب توسعه داد، اما این فرآیندها همچنان به فشارهای پنج تا شش گیگاپاسکال و یک دانه الماس نیاز داشتند تا کربن‌ها به آن بچسبد.

محققان در مقاله منتشر شده خود آورده‌اند: ما روشی برای رشد الماس در فشار یک اتمسفر و در دمای متوسط با استفاده از آلیاژ فلز مایع کشف کردیم.

کاهش فشار با استفاده از مخلوطی دقیق از فلزات مایع شامل گالیم، آهن، نیکل و سیلیکون به دست آمد. یک سیستم خلاء سفارشی داخل یک محفظه گرافیتی ساخته شد تا فلز را در حالی که در معرض ترکیبی از متان و هیدروژن قرار می‌گیرد، به سرعت گرم و سپس خنک کند.

این شرایط باعث می‌شود اتم‌های کربنِ متان به فلز ذوب شده پخش شوند و به عنوان دانه الماس عمل کنند. تنها پس از ۱۵ دقیقه، قطعات کوچکی از بلورهای الماس از فلز مایع درست زیر سطح بیرون زدند، در حالی که گذشت دو ساعت و نیم از آغاز این فرآیند، یک نوار الماس پیوسته تولید کرد.

اگرچه غلظت کربن تشکیل‌دهنده بلورها تنها چند صد نانومتر است، اما محققان انتظار دارند که این فرآیند با چند ترفند بهبود یابد.

پژوهشگران می‌گویند: ما فکر می‌کنیم که اصلاحات ساده می‌تواند با استفاده از یک سطح یا رابط بزرگ‌تر با پیکربندی عناصر گرمایشی برای دستیابی به منطقه رشد بالقوه بزرگ‌تر و با توزیع کربن در منطقه رشد الماس به روش‌های جدید، رشد الماس را در یک مقیاس بزرگ امکان‌پذیر کند.

این تغییرات زمان می‌برد و تحقیقات در مورد این فرآیند هنوز در مراحل اولیه است، اما نویسندگان این مطالعه فکر می‌کنند که این روش پتانسیل زیادی دارد و می‌توان فلزات مایع دیگر را برای کسب نتایج مشابه یا حتی بهتر ترکیب کرد.

فرآیندی که در حال حاضر برای ایجاد اکثر الماس‌های مصنوعی در طیف گسترده‌ای از فرآیندهای صنعتی، الکترونیک و حتی رایانه‌های کوانتومی استفاده می‌شود، چندین روز طول می‌کشد و به فشار بسیار بیشتری نیاز دارد. حالا اگر این روش جدید پتانسیل خود را اثبات کند، ساخت الماس بسیار سریع‌تر و بسیار آسان‌تر خواهد شد.

محققان می‌گویند: رویکرد کلی استفاده از فلزات مایع می‌تواند رشد الماس را در سطوح مختلف تسریع کند و پیش ببرد و شاید رشد الماس را بر روی ذرات کوچک الماس تسهیل کند.

این پژوهش در مجله نیچر(Nature) منتشر شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)