Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست تحت حمایت پلیس رژیم اشغالگر دو خودروی فلسطینی را در کرانه باختری اشغالی به آتش کشیده و شیشه‌های یک خودرو را شکستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین‌الیوم، شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز پنجشنبه با یورش به مناطق فلسطینی در شرق رام الله واقع در کرانه باختری اشغالی دو خودروی متعلق به شهروندان فلسطینی را به آتش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

«ودیع أبو عواد» شهردار منطقه «ترمسعیا» در رام‌الله اظهار داشت که شهرک‌نشینان صهیونیست به اطراف این منطقه یورش برده و دو خودرو متعلق به فلسطینیان راسوزانده و شیشه‌های یک خودرو را شکستند.

وی تاکید کرد که پلیس رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز در این منطقه حاضر شده و با توقیف خودروها تلاش کرد تا شواهد جنایت شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست را پنهان کند.

همچنین نظامیان صهیونیست صبح امروز با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری 30 فلسطینی را که اغلب آنها متعلق به شرق رام الله بودند بازداشت کردند.

دفتر رسانه‌ای اسرای فلسطینی گزارش داد که نظامیان رژیم اشغالگر با تعداد زیادی خودروی نظامی به دو روستای المغیر و کفر مالک در رام‌الله یورش برده و پس از حمله به منازل شهروندان فلسطینی بیش از 23 جوان فلسطینی را در این مناطق بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین تابلوهای تهدید آمیزی که نسبت به عملیات سنگ اندازی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها هشدار می‌داد در سراسر این دو روستا نصب کردند.

در قدس اشغالی نیز منابع محلی گزارش دادند که موسسه موسوم به شهرداری رژیم اسرائیل در قدس یک شهروند فلسطینی به نام «فواز أبو حماد» را به بهانه ساخت و ساز بدون مجوز مجبور به تخریب منزل خود در شمال قدس اشغالی کرد.

شورای اوقاف قدس: رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی را به پادگان نظامی تبدیل کرده استتصویب ساخت 530 واحد صهیونیست نشین در قدس شرقی

این شهروند فلسطینی گفت که خانه اش را با دستان خود ساخته و اخیراً او را مجبور کردند تا آن را تخریب کند. این خانواده 7 نفره فلسطینی پس از تخریب منزلشان آواره شده و جایی برای اسکان ندارند؛ ضمن اینکه ابوحماد خاطرنشان کرد هزینه تخریب خانه به مبلغ 28 هزار شیکل به عهده خود او گذاشته شده است.

منابع فلسطینی همچنین از حمله وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست به کشاورزان در شرق نابلس و زخمی شدن یک شهروند سالخورده فلسطینی به همراه پسرش خبر دادند، نظامیان صهیونیست نیز به فلسطینیان مخالف حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی ناصره حمله ور شدند.

صدها نفر از مردم شهر ناصره واقع در شمال فلسطین اشغالی روز چهارشنبه در اعتراض به حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تجمع کردند و با پلیس صهیونیستی درگیر شدند.

معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن نوشته شده بود: «نتانیاهو و کابینه‌اش مسؤول گسترش خشونت و جنایت هستند» و «امکان میزبانی از نتانیاهوی جنایتکار که علیه عرب ها در ناصره تحریک می کند، وجود ندارد»، به حضور وی در این شهر اعتراض کردند.

این تجمع اعتراضی درحالی برگزار می شود که هر هفته مناطق مختلف فلسطین اشغالی صحنه تظاهرات علیه نتانیاهو است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نظامیان صهیونیست کرانه باختری شهرک نشینان رام الله دو خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت

حزب الله لبنان اعلام کرد که در چهار عملیات خود طی امروز، نظامیان صهیونیست و تجهیزات جاسوسی آن‌ها را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان امروز سه شنبه اعلام کرد با تعدادی پهپاد تهاجمی، افسران و نظامیان ارتش رژیم اسرائیل را حین حضور آن‌ها در محیط پادگان یفتاح هدف قرار داده و این پهپادها به دقت به هدفشان اصابت کرده است که در نتیجه آن شماری از اشغالگران کشته یا زخمی شده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان در این بیانیه همچنین گفت که در حین این حمله، پهپادهای دیگری، یکی از لانچرهای سامانه گنبد آهنین را در جنوب پادگان راموت نفتالی هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان بعد از حمله پهپادی و موشکی اول خود اعلام کرد که نظامیان رژیم اسرائیل را در داخل پادگانی، به هنگام تحرکات آن‌ها با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده است.

حزب الله همچنین اعلام کرد که در عملیات دیگر (سومین)، پادگان راموت نفتالی را بعد از یک‌ونیم ساعت از حمله پهپادی اول با موشک هدایت شونده هدف قرار داده و نظامیان صهیونیست در اثر این حمله کشته یا زخمی شده‌اند.

در عملیات چهارم، حزب الله تجهیزات جاسوسی ارتش صهیونیستی را در سایت السماقه در نزدیکی بلندی‌های کفرشوبا لبنان هدف قرار داده است.

رسانه‌های رژیم اسرائیل صبح امروز از قول ارتش این رژیم نوشتند که دو تن از نظامیان صهیونیست در حمله تلافی‌جویانه دیروز حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی کشته شده‌اند.

حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»شلیک 70 راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴