Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح یک پروژه توسط رئیس جمهور در عسلویه اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها نقش مهمی در زمینه تولید و اشتغال دارد و باید شاهد گسترش این طرح‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح نیازهای صنایع نفت و گاز را تأمین می‌کند اضافه کرد: چنین طرح‌های دانش‌بنیانی می‌تواند نقش مهمی در تأمین نیازهای صنایع و خودکفایی در داخل داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر افزود: با چنین طرح‌هایی می‌توانیم تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم و نیازهای پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی را در داخل و توسط متخصصان توانمند کشورمان تأمین کنیم.

وی با اشاره به اینکه تأمین نیازهای صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در داخل پارس جنوبی اهمیت بالایی دارد، تصریح کرد: این نیازها هم‌اکنون در داخل مجموعه پارس جنوبی تأمین می‌شود.

در راستای افتتاح پروژه‌های جهش تولید، تحت عنوان پنجشنبه‌های افتتاح، به دستور رئیس جمهور در ارتباط زنده تصویری با حضور گراوند استاندار و شماری از مسئولان استان بوشهر، یک شرکت در تأمین قطعات و تجهیزات صنایع وابسته به نفت در شهرستان عسلویه به بهره‌برداری رسید.

این شرکت در شهرستان عسلویه در منطقه انرژی اقتصادی پارس با سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

این شرکت در راستای ساخت تجهیزات، قطعات و ماشین آلات، کمپرسور و توربواِکسپندر صنایع نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت می‌کند.

کد خبر 5122190

منبع: مهر

کلیدواژه: عسلویه پارس جنوبی عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر بوشهر استانداری بوشهر ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر آلودگی هوا شهرستان کرج شهرکرد شیوع کرونا دهه فجر لیگ برتر فوتبال ایران اراک قزوین طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها