Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش، زیردریایی بومی فاتح برای نخستین بار عملیات شلیک اژدر را انجام داد.

به گزارش مشرق، در ادامه مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش، زیردریایی بومی فاتح برای نخستین بار عملیات شلیک اژدر را انجام داد.

در این بخش از رزمایش زیردریایی بومی فاتح که به دست متخصصان جوان و متعهد کشورمان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با همکاری نیروی دریایی ارتش ساخته شده است، با شلیک اژدر و اصابت به هدف، بخش دیگری از توانمندی‍های خود را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی سخنگوی رزمایش با اعلام این خبر، اجرای عملیات پهپادی را از دیگر اقدامات انجام شده در رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نداجا عنوان کرد و گفت: در این رزمایش بخش‌هایی از سامانه‌های پهپادی با ماموریت‌های مختلف شناسایی، شناسایی رزمی و رزمی به کار گرفته شد که عملکرد مناسبی داشتند.

در مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی 99 نیروی دریایی ارتش، یگان‌های این نیرو با شلیک انواع موشک‌های کروز دریایی اهداف خود را مورد اصابت قرار دادند.

شلیک انواع موشک‌های کروز دریایی در رزمایش اقتدار دریایی 99

در این مرحله از رزمایش، انواع موشک‌های کروز دریایی برد مختلف، با شلیک از ساحل و عرشه شناورهای سطحی نیروی دریایی ارتش، با موفقیت اهداف خود را در شمال اقیانوس هند و منطقه عمومی رزمایش مورد اصابت قرار دادند.

امیر دریادار کاویانی  با بیان اینکه امروز از توانمندی بسیار بالایی در زمینه موشک‌های کروز دریایی برخوردار هستیم و طیف متنوعی از این موشک‌ها امروز در اختیار نیروی دریایی ارتش قرار دارد، گفت: قدرت اثرگذاری بالای موشک‌های کروز دریایی در بردهای مختلف مورد نیاز که امروز در اختیار نیروی دریایی ارتش قرار دارد، آنها را به سلاحی اثرگذار و تعیین کننده در عرصه نبردهای دریایی تبدیل کرده است.

وی با تأکید بر اینکه بخشی از تسلیحات و سامانه‌های بکارگیری شده در این رزمایش به دلیل رعایت مسائل طبقه‌بندی شده قابلیت رسانه‌ای شدن ندارد، تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که در صورت هرگونه تعدی و تعرض آنها به مرزهای دریایی جمهوری اسلامی ایران، از ساحل و دریا هدف موشک‌های کروز دریایی قرار خواهند گرفت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی رزمایش نیروی دریایی ارتش زیردریایی نداجا اخبار داغ رزمایش اقتدار دریایی موشک های کروز دریایی نیروی دریایی ارتش شلیک اژدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| شلیک توپخانه ارتش سریلانکا در مراسم استقبال از رئیسی

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • (ویدئو) لحظه اصابت موشک به خانه‌ای در شمال غزه
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فیلم| شلیک توپخانه ارتش سریلانکا در مراسم استقبال از رئیسی
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است