Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین اشتری روز  پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت ۷۵۰ شهید شهرستان لنجان در مصلی بزرگ حرت ولیعصر (عج) زرین شهر، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب مسوولان کشور را از خرید واکسن از کشورهای آمریکا، فرانسه و اسراییل نهی کردند و فرمودند که نباید از واکسن کشورهایی که دشمن ما هستند استفاده کنیم و  نمونه آزمایشگاهی آنها شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توصیه رهبر معظم انقلاب به تهیه واکسن کرونا در کشور و تهیه نکردن آن از کشورهای بیگانه برای حفظ سلامت، خیرخواهی مردم و استقلال کشور و ایستادن روی پای خودمان است ادامه داد: امروز مهربانترین شخص برای مردم کشور ما رهبر معظم انقلاب هستند  و هیچ کسی دلسوزتر از ایشان برای ملت ایران نیست.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به سابقه ورود خون‌های آلوده از فرانسه  به ایران افزود:نباید از واکسن کشورهایی که دشمن ما هستند استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: در طول ۴۰ سال گذشته به ملت ایران ثابت شده است  که آمریکا، اسراییل و فرانسه و عربستان با ما دشمنی دارند و باید اگر توان و ظرفیتی در این کشورها برای مقابله با کرونا وجود دارد برای مردم کشورهای خودشان استفاده کنند.

سردار اشتری اضافه کرد: دانشمندان جوان کشور تلاش‌هایی برای تهیه واکسن این ویروس انجام دادند و نتایج خوبی تا امروز به‌دست آمده است و امیدواریم این روند با توجه شهدا و ائمه پیش برود و موجب سربلندی کشور و نا امیدی دشنان ما شود.

وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی با ظاهری خیرخواهانه اعلام می‌کنند به فکر مردم ایران هستند اما سوء نیت دارند خاطرنشان کرد: روزانه بیش از پنج هزار نفر از مردم این کشورها بواسطه ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا ادامه داد: ابتکار خوب رهبر معظم انقلاب در ابتدای شیوع ویروس کرونا مرهمی بر زخم بیماران و مشکلات اقشار آسیب پذیر بود.

وی با بیان اینکه کمک‌های مومنانه در ادامه اقدامات جهادی دوران دفاع مقدس است گفت: محدودیت‌هایی بواسطه شیوع ویروس کرونا در جامعه بوجود آمده  و مردم برای امرار معاش با مشکل مواجه هستند؛ کشور ما امروز در موقعیت جهادی قرار دارد که امیدواریم همانند دوران دفاع مقدس گذشته بتوانیم از این مقطع با موفقیت و سربلندی بیرون بیاییم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ابتکار رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک‌های مؤمنانه در جامعه اظهار کرد: در شرایطی که افراد با مشکلات معیشتی روبه رو بودند توصیه های رهبر انقلاب در دردهای  افراد و اقشار آسیب‌پذیر مانند مرهم بود.

سردار اشتری با اشاره به تهیه و توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی توسط هیات منتظران شهرستان لنجان اظهار داشت: مردم با کمک مومنانه خود این بسته‌های حمایتی و معیشتی را برای اهدا به نیازمندان تهیه کردند که ابتکار بسیار زیبا و کم نظیر در ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) محسوب می‌شود که موجب دلشادی ۱۲ هزار خانواده خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: این حرکت امروز مردم خیر و نوع دست و کمک به همنوعان در راستای حرکت شهداست که با نیت الهی و برای رضای خدا انجام شده است.

مراسم رونمایی از ۱۲ هزار بسته حمایتی (طرح هر خانه یک روضه) همراه با گرامیداشت ایام سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دانشمند شهید محسن فخری زاده همچنین بزرگداشت ۷۵۰ شهید شهرستان لنجان در مصلی بزرگ حرت ولیعصر (عج) زرین شهر برگزار شد.

برچسب‌ها حسین اشتری اصفهان لنجان پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین اشتری اصفهان لنجان حسین اشتری اصفهان لنجان اخبار کنکور فرمانده نیروی انتظامی رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت‌الاسلام اصغر جلالی، ، امروز در خطبه‌های نمازجمعه چهاربرج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: با عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی جنایت‌کار شکست و به قوت قلبی برای مسلمانانی نیز که اسیر حکام بی‌لیاقت و دنیازده هستند؛ شد.

وی ادامه داد:  امروز جنگ، جنگ رسانه‌ای بوده و در دنیا چالش‌ها و درگیری‌ها چالش‌های رسانه‌ای است و هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد، در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود و در بیانات رهبر معظم انقلاب نیز فراوان به موضوع رسانه پرداخته شده است.

امام جمعه چهاربرج خاطرنشان کرد:  در موضوع فلسطین، دنیا تکانی خورده است که پیش از این اصلاً سابقه نداشته است و این اتفاق در حالی رقم خورده که فلسطینی‌ها در زمینه رسانه، فناوری اطلاعات و حتی در امور روزمره خود دچار محدودیت هستند. 

وی ادامه داد: مشارکت مردم در اقتصاد با نگاه بخشی، پروژه‌ای و مهندسی محقق نخواهد شد و باید نگاه زیست‌بومی، فرایندی و بین‌بخشی داشت و به همه گره‌های سیاستی، ساختاری و حکمرانی مانع حضور مردم توجه کرد و  لازمه به کار افتادن همه چرخ‌دنده‌های بزرگ و کوچک کشور در راستای تولید این است که امکان حضور همه مردم در فرایندهای مختلف تولیدی کشور فراهم شود.

حجت الاسلام جلالی عنوان کرد:  وجود مرز مشترک بین ایران و پاکستان سبب روابط عمیق بین دو کشور شده و سفر رئی جمهور به این کشور در سازوکارهای میان دو کشور به لحاظ سیاسی، فرهنگی، تجاری و اقتصادی گشایش‌های جدیدی ایجاد می‌کند.

وی گفت:  سفر آیت‌الله رئیسی برای یافتن راهی که مانع فعالیت‌های تروریستی در مرز شود، بسیار حائز اهمیت بوده و نشان می‌دهد دو کشور اراده قوی بر تقویت روابط دارند   و  به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد شده و کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد و مسئولین برنامه داشته باشند.

امام جمعه چهاربرج ادامه داد: آنچه در بیانات رهبر عزیزمان، مشهود است توجه به محوریت و عاملیت بانوان اعم از تصمیم‌ساز، تصمیم‌گیر و چه بانوان سهل‌انگار در حوزه حجاب که نسبت به هر کدام وظیفه‌ای بیان شده است  و  باید در کنار عزیزان انتظامی در اجرای طرح نور همراه باشیم و حمایت کنیم،در قضیه حجاب همه ارگان‌ها باید خود را دخیل دانسته و کمر همت برای حل‌وفصل این مسئله ببندیم که از طرف دشمن تبدیل به مسئله امنیتی و چالش شده است.

وی افزود: جهانیان یک‌بار دیگر فهمیدند که همراهی دو نگرش ایدئولوژی صهیونیسم و امپریالیسم آمریکایی اجازه نمی‌دهد که صلح و آرامش بر منطقه و دنیا حکم‌فرما شود.

حجت الاسلام جلالی در ادامه به روز معلم اشاره کرد  و گفت:  شهید مطهری، نه یک فرد بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود که می‌توانست و می‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد و هم امام راحل (ره) و هم رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌اند و  بصیرت نیاز مُبرم و همیشگی ملت انقلابی ایران بوده و به همین نسبت، تخلّق به الگوی شخصیت بصیرت‌مدار شهید مطهری نیز برای جامعه ما اهمیت پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟