Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرفت خواه گفت: عملیات رفع خطر از ساختمان میراثی مریضخانه بلدیه (ساختمان فرهنگ و هنر رشت) از امروز آغاز شد.

«میثم حرفت خواه» با اشاره به آغاز عملیات رفع خطر ساختمان تاریخی فرهنگ و هنر رشت به خبرنگار شبستان از رشت گفت: با توجه به وضعیت نامناسب بنا و آسیب های وارده به سقف، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهرداری، پس از مطالعه پروژه مرمت و با نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صبح امروز(پنج‌شنبه،۲۵ دی)  عملیات رفع خطر این ساختمان را از ناحیه بام آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت اضافه کرد: واچینی حلب های فرسوده بام، مقاوم سازی بام و سپس اصلاح ناودان و آبراه بام در دستور کار پیمانکار ساختمان فرهنگ و هنر است.

 


حرفت خواه با اشاره به گمانه زنی برای تکمیل مطالعات مرمت ساختمان فرهنگ و هنر در آذر سال جاری، ابراز امیدواری کرد؛ با تخصیص اعتبار لازم، مرمت این ساختمان میراثی تکمیل شود.

 


گفتنی است، سال ۱۳۰۸ خورشیدی  کلنگ احداث مریضخانه بلدیه به همت شهرداری رشت  به زمین زده شد. این عمارت  با معماری نئو کلاسیک روسی، توسط «موسیو دیمیتری» احداث شد. عمارت مذکور به شماره ۳۴۹۷و در تاریخ  ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ در فهرست آثار ملی ثبت شد. ساختمان مذکور، مدتی به عنوان استانداری گیلان و درحال حاضر به عنوان ساختمان اداری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت کاربری دارد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان عمران شهرداری رشت مرمت بنای تاریخی عملیات رفع خطر فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در دریای مدیترانه و هر جای دیگری که در تیررس این نیروها باشد، خبر داده و اعلام کرد که زمان اجرای این مرحله از همان لحظه صدور این بیانیه خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن تحولات نبرد در نوار غزه از جمله تداوم تجاوزات اسرائیل و آمریکا و آمادگی برای انجام عملیات تهاجمی نظامی با هدف قرار دادن منطقه رفح را دنبال می کند که در آن دشمن قصد دارد برگ برنده اسرا را بدون آتش بس دائمی از دست مقاومت خارج کند.

کد خبر 6095862

دیگر خبرها

  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • چیلیندری مدرن میراثی از دیتونا : بهترین مثال برای وقتی که درست می سازی و 50 سال بعد هم جوابه! (+تصاویر)
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج