Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا شعبانی بهار در مورد تیم ملی تیروکمان و پیگیری تمرینات این تیم در هر دو بخش ریکرو و کامپوند گفت: از اواسط شهریورماه اردوی آماده‌سازی در هر دو تیم را آغاز کردیم و به صورت دو هفته در ماه آن را پیگیری کردیم. تاکنون پنج مرحله اردو برگزار شده و اردوی ششم هم در جریان است.

وی تصریح کرد: همین شرایط تمرینی را ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید هم اردوها را در هر مرحله یک ماهه کنیم. در هر صورت اینکه تا زمان مسابقات کاپ آسیا در تایلند اردو و تمرینات ادامه دار خواهد بود.

رئیس فدراسیون تیروکمان با تاکید بر اینکه ایران در هر دو بخش ریکرو و کامپوند مسابقات کاپ آسیا شرکت خواهد داشت، خاطرنشان کرد: پس از اتمام این رقابت ها ملی‌پوشان از تایلند به چین سفر می کنند تا در رقابت های کاپ جهانی شرکت کنند. سپس تیم ملی به ایران باز می گردد تا تمریناتش را درسایت آزادی دنبال کند سپس ۲۸ خردادماه برای کسب سهمیه المپیک به فرانسه سفر می کند تا در مسابقات جام جهانی و آخرین مرحله رقابت های گزینشی شرکت داشته باشد.

شعبانی بهار با یادآوری اینکه میلاد وزیری برای المپیک توکیو کسب سهمیه کرده، گفت: در بخش تیمی شانس کسب سهمیه در فرانسه را داریم. در بخش بانوان هم شانس کسب سهمیه در هر دو بخش انفرادی و تیمی را داریم. امیدواریم این کسب سهمیه ها انجام شود تا با یک اتفاق خوب در المپیک شرکت کنیم.

وی همچنین در مورد مسابقات باشگاهی تیروکمان تاکید کرد: خوشبختانه چند هفته ای است که رقابت ها آغاز شده و دیدارهای هفته ششم در حال پیگیری است. جزو فدراسیون‌هایی بودیم که لیگ را آغاز کردیم البته با تفاوت عمده نسبت به ادوار گذشته؛ ۲۹ تیم در مسابقات شرکت کرده اند که شامل حضور ۱۸ تیم در بخش کامپوند و ۱۱ تیم در بخش ریکرو می شود. دیدارهای این تیم ها در دو زمین مجزا برگزار می شود. انتظار داشتیم با برگزاری لیگ، کمانداران به فضای مسابقات بازگردند که این اتفاق رقم خورده است.

رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: خوشبختانه هر هفته رکوردهای قابل توجهی ثبت می کنند که امیدوارکننده است. لیگ تا پایان سال ادامه خواهد داشت تا بتوانیم از برگزاری مسابقات به پویایی تیروکمان برسیم. همین رقابت ها برای کمک به آماده سازی بازیکنان تیم ملی هم خوب است. همچنین در هر هفته از طرف برگزار کنندگان مسابقات از رکوردداران تقدیر می شود.

کد خبر 5122228

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان غلامرضا شعبانی بهار کسب سهمیه المپیک تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی 94 لیگ برتر والیبال دربی والیبال لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی تکواندو فدراسیون کشتی محمود فکری علیرضا بیرانوند لیگ برتر تکواندو مهدی طارمی کسب سهمیه رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود

یکی از سهمیه های ایران در لیگ نخبگان به قهرمان جام جذفی اختصاص دارد.

طرفداری | با اعلام روشنک، مسئول جام حذفی فوتبال ایران، قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

سهمیه ایران در این مسابقات ۱+۲ است و از همین‌رو تیم‌های اول و دوم لیگ برتر سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب می‌کنند و قهرمان جام حذفی راهی پلی‌آف می‌شود. لیگ نخبگان از امسال جایگزین لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این رقابت ها جوایز بسیار باارزش تری را هم درنظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم