Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@18:48:53 GMT

دلار، قیمت طلا را پایین کشید

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۴۲۳۱

دلار، قیمت طلا را پایین کشید

به گزارش رویترز، ارزش دلار در برابر ارزهای مهم جهان در حالی در معاملات روز پنجشنبه تقویت شد که سرمایه‌گذاران منتظر انتشار جزئیات بسته مالی کرونایی رئیس‌جمهور جدید آمریکا هستند. تقویت دلار همچنین باعث شد تا قیمت جهانی طلا پایین بیاید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا رشد کرد و به بالاترین سطح خود در ۱۰ ماه اخیر رسید و باعث شد ارزش دلار در برابر ارزهای مهم جهان رشد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا ساعت ۱۰:۴۴ به وقت تهران، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، ۰.۳ درصد افت کرد و به ۱,۸۳۸.۳۹ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا ۰.۹ درصد سقوط کرد و به ۱,۸۳۸.۹۰ دلار رسید.

امروز قرار است برنامه جو بایدن برای کمک اقتصادی جدید آمریکا اعلام شود. تخمین زده می‌شود طی این برنامه چند تریلیون دلار برای نجات فوری اقتصاد آمریکا هزینه شود.

 

پربیننده ترین چری آریزو ۶ چند؟ +جدول آپارتمان‌های ۹۰متری تهران چند؟ سقوط دلار به کانال ۲۳هزار تومان (عصر ۲۴دی) فوری/ رییس‌جمهور: قیمت دلار واقعی نیست آپارتمان‌های افسریه تهران چند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دلار طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد

4 سرمربی، 15 امتیاز و خداحافظ سری آ...

طرفداری | سالرنیتانا نخستین تیم سری آ در فصل 24-2023 است که سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی می‌شود.

در شروع هفته 34 سری آ ایتالیا، سالرنیتانا به پیروزی برابر فروزینونه نیاز داشت تا سقوطش به سری بی را به تعویق بیندازد اما با باخت 3-0 اسب‌های دریایی، سقوط تیم شهر سالرنو به سری بی از نظر ریاضی قطعی شد. از طرف دیگر فروزینونه با این برد، گام مهمی در مبارزه برای بقا برداشت و فعلا به رده هفدهم صعود کرد تا اودینزه و ساسولو، دیگر تیم‌های در معرض سقوط به دسته پایین‌تر باشند.

سالرنیتانا که از فصل 22-2021 در سری آ حضور داشت، در این فصل چهار سرمربی یعنی پائولو سوسا، فیلیپو اینزاگی، فابیو لیورانی و استفانو کولانتوئونو را روی نیمکت خودش دید اما طی 34 هفته فقط 15 امتیاز کسب کرد. سالرنیتانا در حالی در رده بیستم به سری بی سقوط می‌کند که فوتبالیست‌های نام‌آشنایی چون گیرمو اوچوا، کوستاس مانولاس، ژروم بواتنگ، فدریکو فازیو، آنتونیو کاندروا و بولای دیا را در ترکیبش داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  •  چرا دلار سقوط کرد؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟