Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی کامیار ظهر پنج شنبه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه افزایش نظارت از دستگاه‌ها و سازمان‌ها زمینه ساز افزایش اعتماد مردمی در جامعه است، اظهار داشت: باید به استقبال نظارت برویم تا این امر موجب افزایش اعتماد عمومی مردم شود.

وی تاکید کرد: افزایش اعتماد مردمی موجب رشد نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه اعتماد عمومی یک سرمایه بزرگ است، تاکید کرد: هر اندازه قدرت و نظارت‌های دیوان محاسبات بالا برود، اعتماد مردم نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: دیوان محاسبات یک نهاد مشاور و دلسوز است که می‌تواند به جذب بودجه بیش‌تر کمک کند.

دادستان دیوان محاسبات کشور ادامه داد: شفاف سازی از شعارهای مهم دیوان محاسبات است.

وی تاکید کرد: بهره گیری از فناوری‌ها از مهمترین برنامه‌های دیوان محاسبات در انجام مأموریت‌های خودش است.

دادستان دیوان محاسبات کشور تاکید کرد: اجرای برنامه‌های دیوان محاسبات زمینه ساز کاهش فساد اداری و ارتقای سلامت در ادارات و دستگاه‌ها هستیم.

کد خبر 5122226

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد دیوان محاسبات علی کامیار ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر آلودگی هوا شهرستان کرج شیوع کرونا دهه فجر شهرکرد لیگ برتر فوتبال ایران اراک قزوین افزایش اعتماد دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد اجتماعی مردم به فرهنگیان مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است 

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی، ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت هفته معلم در شهرستان فهرج گفت: آماده سازی دانش آموزان برای پذیرش نقش‌های مختلف مهمترین رسالت معلمان است.

وی با اشاره به اینکه توجه به شورای آموزش و پرورش، شورای دانشگاه و شورای حوزه ضرورتی انکار ناپذیر در راستای توسعه و پیشرفت کشور است افزود: شورای آموزش و پرورش مهمترین شورای در هر استان و شهرستانی است.

وی افزود: از نظر کیفی نیز آموزش و پرورش تأثیر گذار ترین دستگاه اجرایی کشور است، زیرا هیچ فردی در جامعه وجود ندارد که بدون تعلیم و تربیت رشد کرده و تعالی یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: مقبول‌ترین گروه اجتماعی فرهنگیان هستند و در بین ادارات و دستگاه‌های دولتی مدارس علیرغم همه کمبودها، به انتخاب مردم در زمینه انجام تعهدات در رأس قرار دارند.

رضا رضایی، تکریم مقام معلم را از وظایف اصلی افراد جامعه برشمرد و گفت: منزلت و ارتقا جایگاه معلم باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ قدرشناسی در جامعه افزایش یابد.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند اهداف مهم تعلیم و تربیت را محقق سازد، تصریح کرد: همه مردم و دستگاه‌های اجرایی باید به آموزش و پرورش کمک کنند تا دستگاه تعلیم و تربیت دانش آموز طراز جمهوری اسلامی را پرورش دهد.

رضایی، با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش استان کرمان در حوزه‌های مختلف گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به آموزش و پرورش دارد و خوشبختانه بودجه آموزش و پرورش به ۱۳ درصد از بودجه کل دولت افزایش یافته است.

کد خبر 6099571

دیگر خبرها

  • اعتماد اجتماعی مردم به فرهنگیان مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است 
  • راه اندازی سامانه نظارت مردمی دیوان محاسبات مازندران
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست