Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:24:40 GMT

تعویق ۲ ساله اجرای مقررات فنی جدید فنی فرمول یک

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۴۲۴۱

تعویق ۲ ساله اجرای مقررات فنی جدید فنی فرمول یک

اجرای مقررات فنی جدید فرمول یک به احتمال فراوان با تعویق ۲ ساله‌ مواجه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه  Gazzetta dello Sport ایتالیا، معرفی و اجرای مقررات فنی جدید مسابقات اتومبیلرانی جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال 2023 موکول خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ قرار است مدیران فرمول یک ماه فوریه با حضور نمایندگان تیم‌ها و فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در مورد تعویق 2 ساله مقررات فنی جدید به بحث و تبادل نظر بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع جهانی کرونا و کشف نوع جدید این ویروس در انگلیس دلیل این تصمیم فرمول یک اعلام شده است. 7 تیم از 10 تیم فرمول یک در انگلیس مستقر هستند و شرایط مرتبط با ویروس کرونا تاثیر منفی روی فعالیت آنها گذاشته است.

جدایی بریویو از سوزوکی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیلرانی فرمول یک اتومبیلرانی فرمول یک مقررات فنی جدید فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از اسکای اسپورتس؛ آنتونی دیویدسون به عنوان راننده پیشین فرمول یک و کارشناس کنونی این مسابقات گفت: من واقعاً احساس می‌کنم که بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است. نمی‌دانم این آخر هفته چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیویدسون افزود: احساس می‌کنم رانندگان جدید به فرمول یک خواهند آمد و برخی رانندگان کنونی ممکن است بروند. این یک تغییر بسیار بزرگ در فرمول یک خواهد بود.

اخیراٌ مشخص شد فرناندو آلونسو قرارداد خود را با استون مارتین تمدید کرده است و نیکو هالکنبرگ در پایان این فصل هاس را ترک خواهد کرد. این راننده آلمانی چند روز با آئودی به توافق رسید. در ابتدای سال جاری نیز اعلام شد که لوئیس همیلتون از فصل آینده از مرسدس به فراری می‌رود.

دیگر خبرها

  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد