Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادیگفت: جاده های شهرستان سربیشه مناسب ترانزیت و صادرات نیست و باید نسبت به رفع این مشکل اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲۵ دی) در دیدار با امام جمعه و جمعی از مسئولان و متدینین شهر سربیشه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرستان و روز فرهنگ عمومی سربیشه اظهار کرد: مردم شهرستان سربیشه در زندگی روزمره پر تلاش و از جهت ایمانی نیز مردمی با تقوا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکلات همواره در همه جای جهان و در همه زمان ها بوده، گفت: اما وقتی وضعیت امروز خیلی از روستاهای مقایسه می شود با قبل ها و بعد از انقلاب می توان تفاوت را احساس کرد، البته این بدین معنی نیست که مسئولین مشکلات را ندیده بگیرند؛ بسیاری از مشکلات از ندانم کاری برخی مسئولین است که همه آن‌ها راه حل دارد.

 

وی با اشاره به اینکه  شیوه سخن گفتن اصولی، بیان مشکلات  پس دیدن نعمات است، افزود: این مشکلاتی که همواره در کنار انسان ها است، آزمایش خداوند است و همواره در جامعه بشری بوده و خواهد بود، اما برخی افرادی هستند که همیشه از نقطه وجود مشکلات حرف می زنند که این سخنان علامت ضعف آنها است.

 

آیت الله عبادی در ادامه با بیان اینکه شهرستان سربیشه مسیر ترانزیتی بسیار از کالاهای صادراتی و وارداتی است اما جاده‌های استان و شهرستان سربیشه مناسب ترانزیت و صادرات نیست، افزود: باید نسبت به رفع این مشکل اقدام شود البته تلاش‌هایی نیز در حال انجام است.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه در بخش درح سیستم طبیعی زمین به نحوی است که روان آب‌های زمینی و آبهای زیر زمینی به سمت کشور همسایه می رود، تصریح کرد: باید با کار کارشناسی از خروج و هدر رفت آب در این منطقه جلوگیری کرد و از آبی که در آن منطقه است به بهترین شکل بهره برداری شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر وجود نعمات فراوانی که حاصل از انقلاب اسلامی ایران است، گفت: تمام نقشه‌های دشمنان در سال‌های گذشته خنثی شده و قطعا این مشکلات نیز حل خواهد شد، مجلس انقلابی که حسن انتخاب مردم بود، عزم خود را برای حل مشکلاتی که دیگران ایجاد کرده اند جزم کرده است.

 

آیت الله عبادی خاطر نشان کرد: قوه قضائیه نیز کمر به عدالت و تحقق آن در جامعه بسته است، البته افرادی نیز هستند که علیه این اقدامات جو سازی انجام می‌دهند، اما در این راه سنگ اندازی‌ها طبیعی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز با اقتدار روز افزون در منطقه و حتی جهان نفوذ قدرتمندی را دارند، افزود: اگر تمام دست‌ها و صداهای مسئولین کشور متحد و یکی شود و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار گرفته شود، همه مشکلات قابل حل است.

 

وی همچنین در این جلسه بیان کرد: شهرستان سربیشه از قدیم، هم از نظر علمای دینی و هم از نظر دانشمندان علوم روز که برخی حتی پدر دانشی در ایران نیز هستند، دارای غنای فراوانی است و تلاش مردم این دیار در رشد جامعه خود در امور دین و دنیا قابل قدردانی است.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: راه مواصلاتی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شهرستان سربیشه تردد کامیون و ترانزیت شهرستان سربیشه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته بیرجند با بارش 19 میلیمتری بیشترین بارش استان را تا این لحظه و براساس آخرین آمار دریافتی ثبت کرده است.

خانم زارعی افزود:دراین مدت خوسف 5 میلیمتر، طبس 4، بشرویه 3، سربیشه 2ريال دهسلم نهبندان و خضری دشت بیاض یک ، دیهوک 6، معدن پرورده 2، سرند طبس12، پیروک3، خرو11، پیکوه 6، رباط خان طبس 10، اسفندیار 6، عباس آباد میم 3 ، فتح آباد خضری 5، روستای درمیان 10، کلاته گاویج 5، درخش 6 و گزیک 1 میلیمتر، حاجی آباد زیرکون 5 ، آبیز 11، معصوم آباد 5 و مغیلان 2، ارسک 3 ، رقه 2، مود 9، اسفزار 16، حجت آباد 12 ، مختاران 10، میغان 2  و اسدیه درمیان کمتر از یک میلیمتر باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی امروز به صورت خفیف تر و  تا فردا در استان فعالیت دارد گفت:  براساس خروجی مدلهای پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت توده هاوای ناپایدار جوی تا فردا، گاهی وزش تند باد، رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بارشها و عدم نفوذپذیری خاک، وقوع رواناب ، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها دور از انتظار نخواهد بود. 

وی گفت: شدت فعالیت امروز در نهبندان، خوسف، جنوب بیرجند، سربیشه و پاره ای از نقاط طبس، سرایان، قاین ، فردوس و حاجی آباد و دیهوک پیش بینی می شود و هشدار سطح نارنجی که روز گذشته صادر شده همچنان تا فردا به قوت خود باقیست.

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای 6 درجه سلسیوس خنک ترین و بندان با حداکثر دمای  29درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

تغییرات دمای مرکز استان هم دراین مدت بین 19 و 7 درجه سلسیوس ثبت شد. 

دیگر خبرها

  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر