Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم صادقی تاکید کرد به سلامت داوران لیگ ایمان دارد

ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب آهن شرکت کرد.

به گزارش طرفداری، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم سایپا با ذوب ‌آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت:

می ‌دانیم که بازی سختی داریم، چون ذوب ‌آهن یکی از تیم ‌های خوب کشور است و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودمان را برای یک بازی سخت و سنگین آماده کرده ‌ایم.

صادقی افزود:

از نتایج به دست آمده در هفته ‌های قبل اصلا راضی نیستیم و می‌ خواهیم جبران کنیم. در برخی از بازی ‌ها می‌ توانستیم برنده باشیم اما در هفته ‌های گذشته فوتبال خوبی هم بازی نکردیم. آنالیز خوبی انجام داده‌ ایم و امیدواریم که از این بازی، نتایج هفته‌ های گذشته را جبران کنیم.

سرمربی تیم سایپا در خصوص اینکه سایپا و ذوب ‌آهن رکورد تعداد تساوی‌ ها را دارند، گفت:

دو تیم برای برد بازی می ‌کنند. در سه دیدار از بازی ‌هایی که مساوی کردیم، حق‌مان برد بود و یک بازی هم دقیقه 90 گل خوردیم. سعی خواهیم کرد از تجربیات بازی‌ های قبلی استفاده کنیم و برنده شویم.

صادقی در رابطه با اینکه گفته می‌ شود به رحمان رضایی در ذوب‌ آهن اولتیماتوم داده شده و این مسئله چقدر روی سایپا تأثیر خواهد داشت، گفت:

این سؤال مربوط به من نمی ‌شود اما این مسئله تأثیری روی ما نخواهد داشت. با بازیکنان صحبت کردیم که تمرکزمان را برای بازی حفظ کنیم.

صادقی در مورد اینکه تیمش در امر گلزنی مشکل دارد، افزود:

تعداد گل‌ های زده ما خوب نیست اما در خلق موقعیت خوب بوده ‌ایم. در این بخش تمرین خواهیم کرد اما گلزن بودن ذاتی است. سعی خواهیم کرد نقص‌ مان را برطرف کنیم.

سرمربی تیم سایپا در خصوص اینکه ذوب‌ آهنی ‌ها به اشتباهات داوری در دیدارهای قبلی ‌شان اعتراض دارند، گفت:

این مسئله مربوط به کل فوتبال کشورمان می ‌شود. خیلی از تیم ‌ها از بحث داوری گلایه دارند اما من به سلامت داوران ایمان دارم. اشتباهات داوری وجود داشته و تیم ما هم در دو بازی اعتراض دارد. داوران ما سالم هستند اما باید قبول کنیم برخی اشتباهات به ضرر تیم ‌ها به خصوص ما بوده است. امیدوارم فردا روز داوران باشد، تیم‌ ها به آن چیزی که لیاقت دارند، برسند و اشتباهات داوری تأثیری در نتیجه بازی ‌ها نداشته باشد.

اخبار داغ 

علی خسروی در طرفداری: اگر فرهاد مجیدی را اخراج کنم حواسم هست به وریا غفوری کارت قرمز ندهم! فیلمی برای برکناری فوری رسول پناه؛ سند جدید از فحاشی رییس هیات مدیره پرسپولیس به گل محمدی / ویدیو نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل ناراحتی مانوئل نویر از شکست ناباورانه بایرن مونیخ مقابل هولشتاین کیل / عکس کلاتنبرگ: فصل گذشته که لیورپول هر هفته برنده می شد، کلوپ گلایه‌ای از داوران نداشت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ابراهیم صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، علی کردانی که شب قبل از بازی حساس مقابل سپاهان با هدیه ویژه ای از سوی کاپیتان استقلال تهران روبرو شده بود و با انگیزه مضاعف به مصاف سپاهان رفته بود، در این بازی عملکرد قابل قبولی داشت.

کردانی که در تمامی بازی های این فصل ملاثانی به میدان رفته و ۱۲ کلین شیت به ثبت رسانده، مقابل ستاره های ملی پوش سپاهان عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و تحسین بازیکنان و سرمربی حریف را بدنبال داشت.

کردانی در نیمه اول که سپاهان تیمی سراسر هجومی بود، به خوبی توانست مقابل ستاره های نامدار زردپوشان و دیگر بازیکنان هجومی سپاهان مقابله کند و در چندین صحنه عکس العمل های خوبی را انجام داد.

کردانی که در دقیقه 40 دروازه اش روی ضربه سر کاوه رضایی فرو ریخت، بجز این گل در باقی صحنه ها روی هوا مرد شماره یک ملاثانی بود. در شروع نیمه دوم که سپاهان برای زدن گل های بعد تلاش می‌کرد، توانست از دروازه خود محافظت کند و اوج کار او، موقعیت تک به تکی بود که از کاوه رضایی گرفت و در ادامه مانع از پنالتی گرفتن رضایی شد.

سیاوش اکبرپور نیز در کنفرانس های قبلی خود از گلر تیمش یاد کرده بود و او را به خاطر مسائل فنی و اخلاقی برای دیگر بازیکنان حاضر در لیگ آزادگان،  یک الگو معرفی کرده بود.

این گلر توانست جواب اعتماد سرمربی خود را در یک بازی بزرگ بدهد و عملکرد قابل قبولی داشت. پنالتی که رضاییان در دقیقه 117 وارد دروازه استقلال ملاثانی کرد، باعث شد تا کردانی نتواند روز خوب خود را با پیروزی جشن بگیرد ولی عملکرد او در یادها باقی می ماند.

دیگر خبرها

  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد