Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:51:30 GMT

گردشگرانی که در زیر آوار کوه یخ آبشار دفن شدند!

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۴۴۸۱

گردشگرانی که در زیر آوار کوه یخ آبشار دفن شدند!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ریزش کوه یخ یک آبشار منجمد ۱۳۱ فوتی (۴۰ متری) در روسیه موجب کشته شدن یک گردشگر و دفن شدن چهار تن دیگر شد. این اتفاق روز پنجشنبه و هنگامی رخ داد که گردشگران در پایین این مکان توریستی در روسیه حضور داشتند.

شاهدان عینی توانستند سه گردشگر گرفتار شده در زیر آوار یخ از جمله یک کودک با نام «تزار ایسیسِل»، یک زن و یک مرد را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال چهار گردشگر دیگر در زیر آوار یخ مدفون شدند.

بیشتر بخوانید

خوش شانسی محض گردشگران حین ریزش صخره !

پس از وقوع این حادثه مرگبار، بلافاصله یک گروه هفت نفره از امداگران به محل حادثه در منطقه «ویلیوچینسکی»، جایی که این آبشار دورافتاده در آن قرار دارد اعزام شدند. همچنین یک فروند بالگرد Mi-8 به همراه امداگران، تیم پزشکی اعزام شدند.

رئیس اورژانس محلی در این باره به رسانه‌ها گفت که یک گردشگر در محل حادثه جان باخت، چند نفر دیگر از جمله یک کودک زنده از زیر آوار یخ بیرون کشیده شدند و چند تن دیگر نیز در زیر آوار مدفون شدند. بنا به این گزارش دمای هوا در لحظه وقوع حادثه ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر بود. هنوز از سرنوشت چهار گردشگر دفن شده در زیر آوار یخ گزارشی منتشر نشده است. در ویدئویی که منتشر شده است تلاش شاهدان عینی را برای بیرون کشیدن افراد گرفتار شده از زیر آوار یخ نشان می‌دهد.

گفتنی است؛ این آبشار در دامنه شمال غربی آتشفشان ولیوچینسکی قرار دارد که یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های توریستی در این منطقه از روسیه به شمار می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه مرگبار اخبار حوادث مرگ دلخراش زیر آوار زیر آوار یخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخمین زده می شود 10 هزار فلسطینی در غزه زیر آوار مدفون باشند

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که تخمین زده می شود بیش از 10هزار شهروند فلسطینی از ابتدای تجاوز به غزه تا کنون زیرا آوار ساختمان های ویران شده مدفون شده اند.

دفاع شهری نوار غزه تأکید کرد که تلنبار شدن هزاران پیکر شهدای حمله وحشیانه اسرائیل به غزه  با فرا رسیدن فصل گرم شروع به شیوع بیمارهای و وبا شده است.

دفاع شهری غزه تصریح کرد که کار بدون تجهیزات لازم برای بیرون کشیدن پیکرهای هزاران شهید یک تا سه سال طول می کشد.


 

دیگر خبرها

  • تخمین زده می شود 10 هزار فلسطینی در غزه زیر آوار مدفون باشند
  • زندگی زیر آوار جنایات رژیم صهیونیستی
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر