Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در طول هفته تمرین کردیم و از نتیجه به دست آمده در هفته قبل راضی نیستیم. خبرگزاری میزان - ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: می‌دانیم بازی سختی داریم، ذوب آهن یکی از تیم‌های خوب فوتبال کشورمان است و کادرفنی خوب و محترمی دارد و خودمان را برای بازی سخت و سنگین آماده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در طول هفته تمرین کردیم و از نتیجه به دست آمده در هفته قبل راضی نیستیم. تا قبل از هفته قبل فوتبال خوبی ارایه کردیم.    صادقی در رابطه با اینکه گفته می‌شود به رحمان رضایی در ذوب‌آهن اولتیماتوم داده شده و این مسئله چقدر روی سایپا تأثیر خواهد داشت، گفت: این سؤال مربوط به من نمی‌شود اما این مسئله تأثیری روی ما نخواهد داشت. با بازیکنان صحبت کردیم که تمرکزمان را برای بازی حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه تیمش در امر گلزنی مشکل دارد، خاطرنشان کرد: تعداد گل‌های زده ما خوب نیست اما در خلق موقعیت خوب بوده‌ایم. در این بخش تمرین خواهیم کرد اما گلزن بودن ذاتی است. سعی خواهیم کرد نقص‌مان را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه ذوب‌آهنی‌ها به اشتباهات داوری در دیدارهای قبلی‌شان اعتراض دارند، گفت: این مسئله مربوط به کل فوتبال کشورمان می‌شود. خیلی از تیم‌ها از بحث داوری گلایه دارند اما من به سلامت داوران ایمان دارم. اشتباهات داوری وجود داشته و تیم ما هم در دو بازی اعتراض دارد. داوران ما سالم هستند اما باید قبول کنیم برخی اشتباهات به ضرر تیم‌ها به خصوص ما بوده است. امیدوارم فردا روز داوران باشد، تیم‌ها به آن چیزی که لیاقت دارند، برسند و اشتباهات داوری تأثیری در نتیجه بازی‌ها نداشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: باشگاه ذوب آهن: تا این لحظه با مربی دیگری مذاکره نداشته‌ایم

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ابراهیم صادقی سایپا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ابراهیم صادقی سایپا هفته قبل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال باید به این ستاره افتخار کند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در دربی لندن روبروی تاتنهام به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و پرگل توانست با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز بسیار مهم را به دست آورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شده بودند در این بازی با سه گل از حریف پیش بیفتد اما اشتباهی که رایا در دقیقه ۶۴ انجام داد باعث شد که تاتنهام به بازگشت به این دیدار امید پیدا کند و بتواند دو گل از گل‌های خورده شده را جبران کند. هرچند آنها در نهایت نتوانستند برای سومین بار دروازه آرسنال را باز کنند و بازی به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

سیمن در پادکستش با اشاره به اتفاقات این بازی گفت: «من در ۲۰ دقیقه پایانی و پس از پاس رو به عقب اشتباه رایا بسیار مضطرب بودم. او در یک لحظه مردد شد. از یک سو می‌خواست توپ را به حرکت درآورد و سپس دید که یک نفر نزدیک‌ترین راه ارسال پاسش را بسته است و ناگهان تصمیم گرفت هیچ کاری نکند.

او توپ را مستقیما به رومرو سپرد کاری که باید در این لحظه انجام می‌داد این بود که تلاشش را برای متوقف کردن او کند و منتظر نتیجه بماند. این اشتباه دوگانه بود اما من باید از او تمجید کنم چون پس از آن فشار زیادی روی تیم وارد شد و ممکن بود بهای سنگینی را بپردازد اما عملکرد او پس از این اشتباه عالی بود و باید به او افتخار کرد.»

دیگر خبرها

  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم