Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) ویژه برنامه‌های فرهنگی در متروی تهران اجرا می‌شود.

به گزارش برنا، به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ویژه برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب برگزار می‌شود. این برنامه که با هدف ارتقای سطح شناخت و آگاهی مسافران از شخصیت و سیره زندگی بانوی دو عالم برگزار می‌شود شامل مجموعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در قالب‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین زمینه سید مجتبی تقوی نژاد، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ایام فاطمیه (س) و در تشریح برنامه‌های این ایام عنوان کرد: گذرگاه‌های فرهنگی مترو بستری مناسب برای ترویج فرهنگ فاطمی و معرفی شخصیت بی‌مثال آن بانوی بزرگوار است. به همین منظور برنامه‌های مختلفی را در قالب‌های متنوع فرهنگی برای مسافران متروی تهران برگزار می‌شود. 

وی در ادامه افزود: به منظور ایجاد فضای بصری متناسب با ایام کلیه ایستگاه‌های متروی تهران با ریسه‌ها و کتیبه‌های مشکی سیاهپوش می‌شود. هم‌چنین با طراحی کتیبه‌های فرهنگی با عنوان «جان نبی» طرح‌های گرافیکی ویژه این ایام در سکوی ایستگاه‌های مترو در معرض نگاه مسافران مترو قرار می‌گیرد. در گذرگاه فرهنگی ایستگاه میدان انقلاب اسلامی نیز نمایشگاه پوستر «هنر فاطمی» شامل طرح‌های گرافیکی با مضمون ایام فاطمیه (س) به نمایش گذاشته می‌شود. 

وی به برپایی پایگاه مشاوره مذهبی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران اشاره کرد و گفت: با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و هم چنین پاسخ به سوالات و شبهات دینی و شرعی پایگاه مشاوره خانواده و سبک زندگی با حضور کارشناسان حوزه دین و خانواده پاسخگوی سوالات مسافران مترو می‌باشد. این برنامه فرهنگی و اجتماعی با همکاری مرکز فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه قم و سازمان تبلیغات اسلامی و در ایستگاهای منتخب برگزار می‌شود. 

وی در خصوص تهیه و تولید محتوای سمعی و بصری ویژه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها تصریح کرد: در این زمینه پیام‌های فرهنگی ایام فاطمیه (س) در قالب موشن‌گرافی از طریق نمایشگرهای قطارها و ایستگاه‌های مترو و هم‌چنین تولید محتوای رادیویی در قالب پادکست رادیو مترو در کلیه ایستگاه‌های مترو برای مسافران پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایام فاطمیه مترو تهران برنامه های فرهنگی ایستگاه های مترو فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود متروی تهران ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی

حجت الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام شهادت امام جعفرصادق (ع) ۵۲۰ نفر مبلغ در شهرها، بخش‌ها و روستاها در قالب گروهی و انفرادی به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های تبلیغی مبلغین در ایام صادقیه شامل برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات امامین انقلاب حضرت امام (ره) مقام معظم رهبری حفظه الله در خصوص جهاد تبیین، برگزاری مراسم سوگواری امام صادق علیه السلام، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل بیت عصمت و طهارت بویژه امام جعفرصادق (ع) است.

قناعت گفت: تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه، امیدآفرینی، حجاب و عفاف و حمایت از طرح نور، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده و کاهش مصرف انرژی از دیگر برنامه‌های فرهنگی ایام شهادت است.

کد خبر 6094964

دیگر خبرها

  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو