Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@14:05:18 GMT

دزد تهرانی با تجهیزات پلیسی گشت می زد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۴۵۹۴

دزد تهرانی با تجهیزات پلیسی گشت می زد

سرقت با تجهیزات نظامی کار دست سارق حرفه ای داد و توسط پلیس تهران بازداشت شد. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای با 50 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم با استفاده از تجهیزات نظامی از مال باختگان سرقت می کرد.
به گزارش رکنا،  سرهنگ "جلیل موقوفه" در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری وردآورد از حضور مشکوک فردی که با یک دستگاه خودروی سواری پراید که مدعی بود مامور پلیس است در یکی از محله ها با خبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: بلافاصله گشت های کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام، ولی متهم محل را ترک کرده بود که گشت زنی های هدفمند برای شناسایی متهم آغاز و ماموران موفق شدند پس از گذشت مدتی خودرو وی را شناسایی کنند.

بازداشت مردی که خود را پلیس تهران معرفی می کرد

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهم در حال پرسه زنی در محدوده اعلامی بود، گفت: خودروی وی توقیف و ‌در بازرسی از داخل آن یک دست لباس نظامی و یک اسلحه کلت پلاستیکی کشف و متهم برای تحقیقات پلیسی به کلانتری ورد آورد انتقال یافت.
وی با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به 50 فقره سرقت با استفاده از تجهیزات نظامی از شهروندان و واحدهای صنفی معترف شد، اضافه کرد: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش تر در شهر های قم، نور و کلانتری 134 شهرک قدس دستگیر و روانه زندان شده است.
سرهنگ موقوفه ای در پایان خاطر نشان کرد: تا کنون 35 تن از شاکیان متهم را شناسایی کرده اند و تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجهیزات نظامی سارق اخبار حوادث سرقت سارقان تجهیزات نظامی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل حوادث تهران اخبار تهران مرد دختر خودکشی عکس مرگ اهدای عضو تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی با یک قبضه کلت کمری خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۳۹ مرزداران درحین گشت‌زنی در محدوده بزرگراه شهید حکیم تهران بودند که به  یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی که درحال پرسه زنی بود مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند. همزمان پلاک موتورسیکلت نیز مورد استعلام قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از استعلام پلاک موتورسیکلت مشخص شد که موتورسیکلت دارای سابقه سرقت است، گفت:‌در همین راستا عوامل انتظامی سریعا وارد عمل شدند و موتورسیکلت را متوقف کردند. در این حین راکب موتورسیکلت خود را نظامی و از پرسنل یکی از ارگان‌های نظامی معرفی کرد اما بررسی‌های به‌عمل آمده نشان داد که این فرد سابقه عضویت در هیچ یک از ارگان‌های نظامی را ندارد. 

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به بازرسی از کوله پشتی همراه متهم، گفت: ماموران در جریان بازرسی از کوله پشتی این فرد یک قبضه سلاح کلت کمری به‌همراه دو خشاب، ۲۶ فشنگ جنگی و یک دستگاه بیسیم را کشف و ضبط کردند.

مافی ادامه داد: متهم به همراه موتورسیکلت و اسلحه کشف شده به کلانتری منتقل شد و تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم همچنان ادامه دارد.

وی به مردم توصیه کرد که در صورت مواجه شدن با افراد نظامی، حتما درخواست مشاهده کارت شناسایی و حکم ماموریت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، سریعا موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران