Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ماه ها چالش کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مسابقات قهرمانی این قاره و تعویق چندباره آن، سرانجام این نهاد تصمیم به لغو رسمی این بازی ها گرفت.

طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بود این بازی ها در فروردین ماه ۱۴۰۰ به میزبانی کشور کویت برگزار شود.

پیش از این ترکمنستان میزبان این رقابت ها بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا، میزبانی به کشور کویت رسید اما گمانه زنی ها مبنی بر بالا بودن هزینه های میزبانی و انجام پروتکل های بهداشتی باعث شد تا مقامات کشور کویت نسبت به میزبانی این مسابقات دچار تردید شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام نشریه «فوتسالا» ی کویت، اعضای کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا در نهایت رأی به لغو این مسابقات داده و ۵ تیم برتر قاره به شکل دیگری تعیین خواهند شد.

مسابقات جام جهانی فوتسال قرار است سال آینده به میزبانی لیتوانی برگزار شود و ۵ تیم برتر قاره آسیا راهی این رقابت ها می شوند. به نظر می رسد AFC از سیستم رنکینگ برای تعیین تیم های برتر این قاره استفاده کند که در این صورت حضور تیم هایی مثل ایران، ژاپن و تایلند در جام جهانی قطعی خواهد بود.

تیم ملی فوتسال ایران از ۱۵ دوره گذشته جام ملت های آسیا ۱۲ بار به عنوان قهرمانی رسیده است.

کد خبر 5122286 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی 94 دربی لیگ برتر والیبال والیبال یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون کشتی تکواندو محمود فکری لیگ برتر تکواندو علیرضا بیرانوند مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان امروز سه شنبه در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم هند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سومین پیروزی ارزشمند خود دست یافت.   جوانان هاکی باز کشورمان که دوم اردیبهشت ماه برای شرکت در این مسابقات به ازبکستان سفر کرده بود در پنج بازی خود، سه پیروزی و دو شکست ثبت کردند.   هاکی بازان جوان ایران که در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند پس از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم‌های کویت و مالزی را مقتدرانه و با اختلاف مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B بروند.   تیم جوانان کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت‌ها دست یافت و در مقایسه با گذشته یک پله صعود کرد.   جوانان هاکی روی یخ ایران در این رقابت‌ها دومین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کردند.   ایران در دوره گذشته این مسابقات در بین شش تیم ششم شد و امسال موفق شد در بین ده تیم شرکت کننده از کشور‌های ازبکستان، تایلند، مالزی، کویت.   امارات، مغولستان هند، اندونزی و ماکائو مقام پنجمی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا