Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین درباره رقابت‌های بین‌المللی اسنوبرد توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی ساوه‌شمشکی در گفت‌وگویی بیان کرد: سطح و کیفیت مسابقات خوب بود و ورزشکاران هم عملکرد رضایت‌بخشی داشتند. با توجه به اینکه رقابت‌ها به صورت بین‌المللی برگزار شد، رکورد اسکی‌بازان توسط ناظر قدراسیون جهانی اسکی ثبت بین‌المللی شد تا بر اساس آن به ورزشکاران ما امتیاز داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مقرر شد تا اسکی‌بازان ما در ۳ رویداد دیگر نیز شرکت کنند تا از این پنج تورنمنت، بهترین رکوردها برای ثبت امتیاز و کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی انتخاب شود.

شمشکی افزود: خوشبختانه در این مسابقات، اسبقیان و حمیدی رئیس و دبیر فدراسیون حضور داشتند و از نزدیک شاهد عملکرد و پیشرفت ورزشکاران بودند و این حضور برای ورزشکاران دلگرمی خوبی بود.

رئیس انجمن عنوان کرد: تا دی ماه سال آینده فرصت کسب سهمیه برای پارالمپیک زمستانی داریم و امیدوارم که با حمایت های مسئولین فدراسیون، کمیته ملی پارالمپیک و همکاری پیست های دیزین، دربندسر و توچال بتوانیم ملی پوشان را به آمادگی لازم برای رقابت های کسب سهمیه و بازی های پارالمپیک برسانیم.

شمشکی در پایان گفت: با وجود تعطیلی اردوها و مسابقات به دلیل شیوع کرونا، ورزشکاران ما به خوبی تمرینات بدنسازی خود را در خانه پیگیری کرده بودند که این امر موجب حفظ آمادگی آنها برای مسابقات شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر

به گزارش جام جم آنلاین، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود. نمایندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

در روز دوم این رقابت‌ها، امیررضا الوانساز، نماینده رده سنی کم‌تر از ۱۳ سال کشورمان موفق شد به جمع ۴ نفر برتر راه یابد که مسابقه او در این مرحله نیز بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.

در رده سنی کم‌تر از ۱۵ سال نیز رایان گلابیان، علی رحیمی کاری و یوسف قرشی به جمع ۸ نفر راه پیدا کردند که مسابقات این مرحله در حال برگزاری است.

در رده سنی کم‌تر از ۱۷ سال هم باربد چاوشی و محمدصالح‌ آخانی به جمع ۸ نفر برتر راه یافتند که مسابقات این مرحله نیز در حال برگزاری است.

محمد چنگانیان و سیدمبین سیدان به جمع ۴ نفر برتر رده سنی کم‌تر از ۱۹ سال راه پیدا کردند که باید با یکدیگر مسابقه بدهند و نفر برتر به فینال این رده سنی راه پیدا خواهد کرد.

گفتنی است در جریان این رقابت‌ها، علی صالح‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران و علی بختیاری رایزن فرهنگی کشورمان در سالن مسابقات حضور پیدا کردند.

دیگر خبرها

  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان