Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا معاون توسعه و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش، پنجشنبه در آیین کلنگ زنی این طرح آموزشی و درمانی گفت: میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرا و تکمیل این طرح مهم افزن بر ۵۰۰ میلیارد ریال است و یکی از خیران و نیک اندیشان این شهرستان، هزینه ساخت این مرکز را متعهد و متقبل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی محسن زاده افزود: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار و ۳۱۵ متر مربع در سه طبقه ساخته خواهد شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز که امروز (بیست و پنجم دی ماه ۹۹) به شهرستان‌های جنوبی استان فارس سفر کرده است، ضمن حضور در آیین کلنگ زنی مرکز خیرساز درمان ناباروری الزهرا (س) شهرستان گراش، از بخش‌های مختلف دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش نیز بازدید کرد و با حضور در جمع هیات رییسه و مدیران این دانشکده‌ها با آنان در مورد مسائل و برنامه‌های آموزشی و نیز رویکرد آموزشی وزارت بهداشت بحث و تبادل نظر کرد.

علی اکبر حقدوست، با اشاره به تدوین نقشه رشد و توسعه راهبردی دانشگاه‌های علوم پزشکی و تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون آموزشی و نیازسنجی درست از سوی معاونت‌های آموزشی ، گفت: داشتن برنامه و نقشه راه به توسعه همه جانبه و دستیابی به افق روشن آموزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی منجر خواهد شد.

شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها گراش لارستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فارس بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گراش لارستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گراش لارستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فارس بهداشت و سلامت اخبار کنکور علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم