Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم مرحله چهارم کمک‌های مؤمنانه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به اقشار محروم و نیازمند این استان، اظهار کرد: مردم خوزستان هیچ وقت یاد و خاطره سردار سلیمانی را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: بنا شد که در این حرکت خداپسندانه خوزستان به عنوان اولین استان مورد توجه قرار بگیرد و انتخاب فرمانده بسیج وزارت راه و شهرسازی را ارج می نهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: این حرکت ارزشمند به دستور مقام معظم رهبری شروع شد و اهداف بسیاری را دنبال می‌کند و قطعاً تأثیر بسزایی را در جامعه دارد.

رضایی عنوان کرد: تأثیر چشمگیری که این حرکت ارزشمند در رفع محرومیت دارد، بسیار ارزشمند است؛ این حرکت جهادی و نیکوکارانه فرهنگ نیکوکاری را ترویج می‌دهد و کمک‌ها به دست افرادی می‌رسد که از لحاظ اقتصادی مشکلات بسیاری دارند.

وی ادامه داد: این حرکت‌ها می‌تواند مثل ریه‌های پاک جامعه‌ای باشد که تنفس را در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که علیه کشور می‌شود، فراهم کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان یادآور شد: انجام این حرکت‌های ارزشمند می‌تواند در افزایش اعتماد عمومی جامعه نقش بسیار پررنگی را ایفا کند؛ در نهایت همچنین منجر به تقویت سرمایه‌های اجتماعی در کشور می‌شود.

رضایی اضافه کرد: شاید اعتماد اجتماعی بر اثر مشکلات اقتصادی کمی کمرنگ‌تر شد ولی چنین حرکت‌هایی ارزشمندی در افزایش اعتماد عمومی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد.

وی گفت: این حرکت‌ها به سابقه تاریخی کشور و دین و مذهب ملت برمی‌گردد، اسوه‌ها و الگوهای خوبی از جمله ائمه اطهار داریم که از سوی مردم الگوبرداری می‌شود و مردم از آنها درس می‌گیرند؛ به عنوان نمونه امام علی (ع) از ضعفا و نیازمندان حمایت بسیاری داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مرحله از کمک‌های مؤمنانه اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان که با همکاری فرماندهی بسیج وزارت متبوع برگزار شد، یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 5122254

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری رضا رضایی راه و شهرسازی خوزستان کمک مومنانه ویروس کرونا شیراز آمار کرونا گرگان کرمانشاه بوشهر آلودگی هوا شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا دهه فجر لیگ برتر فوتبال ایران اراک قزوین راه و شهرسازی حرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دارابی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با رویکرد جهادی که مدیران خوزستان دارند و با توجه به پیگیری هایی که استاندار، معاون عمرانی استاندار و آقای نیکو دارند که همیشه هم به صورت مستمر پیگیر مصوبات سفر و اجرایی شدن پروژه‌ها هستند امروز بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: در مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور، مسوولیت‌های اجتماعی که باید در استان خوزستان داشته باشیم حدود ۸.۷ همت بوده که تا کنون ۴.۲ همت پرداخت کرده‌ایم، همچنین از حدود یک هزار و ۷۰۰ پروژه در خوزستان نیز یک هزار پروژه در استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده که به عنوان خدمتگزار به مردم خوزستان تحویل داده‌ایم.

مشاور وزیر نفت یادآور شد: امیدواریم امسال هم بتوانیم این رویکرد مثبت را در خوزستان داشته باشیم و نماینده شایسته‌ای از صنعت نفت برای اجرایی شدن پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 6093561

دیگر خبرها

  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان