Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اسماعیل قاآنی از تلاش‌های اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی قدردانی و خطاب به آن‌ها خاطرنشان کرد: امیدوارم فرهنگ و اندیشه مقاومت با هنرمندی و تلاش شما عزیزان، انتشاری فراگیر یابد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، در پیامی از زحمات و تلاش‌های اهالی فرهیخته فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه، صداوسیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات در حماسه پاسداشت سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت قدردانی و بر شکست هیمنه نرم‌افزاری استکبار و ادامه مبارزه با جنایتکاران عالم تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام فرمانده نیروی قدس سپاه به این شرح است:

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

الذَّین یُبلِّغون رسالات الله و یَخشونه و لا یخشون اَحدا الِّا الله و کَفی بالله حَسیبا. احزاب - ۳۹

اهالی ارجمند و فرهیخته فرهنگ و هنر، اصحاب رسانه، صداوسیمای جمهوری اسلامی، خبرگزاری‌ها، مطبوعات

سلام علیکم

در اوّلین سالگرد آسمانی شدن سردار بزرگ و پرافتخار اسلام؛ سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی؛ قهرمان ملّی ایرانیان و امّت اسلامی، مظهر امنیّت و اقتدار ملّی و جهادی ما و چهره بین‌المللی و سیّدالشهدای جبهه مقاومت و اسمِ‌‎ رمز جهاد و مقاومت در دنیای اسلام و همرزمان رشیدش خصوصاً شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدای عزیز جبهه مقاومت، ادای احترام می‌کنم و به شما اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ زرّین و پرافتخار انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم؛ حماسه‌ای از نوع قلم و بیان، با نوا و نمایی ماندگار، که در اوج نوگرایی و جذّابیت، موج آفرین، اثربخش و شورانگیز، برای مخاطبان در ایران و سرتاسر جهان بسیار زیبا بود.

اکنون که بنا به فرمایش رهبر حکیم انقلاب اسلامی؛ «سیلی‌های سخت‌تری در انتظار دشمن مستکبر و تروریست‌های آمریکایی است، قطعاً بخشی از تحقّق «سیلی سخت‌تر»، بسته به همّت شما اهالی ارجمند فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه است، زیرا قرار است با همّت شما و همه آزادگان جهان بر هیمنه نرم افزاری استکبار نیز غلبه کنیم.

بدونِ شک عناصر شگفت‌انگیز در شخصیت بی‌نظیر سردار دل‌ها، مرد میدان، شهید سلیمانی عزیز و همه شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت و مؤلّفه‌های موجود در مقاومت ملّی و منطقه‌ای در برابر استکبار جهانی، چراغ راهِ ما و شما در این مسیر پرصلابت است؛ چرا که مبارزه با کفر و مستکبرین عالم تا تحقق عدالت و به خاک نشاندن پشت جنایتکاران ادامه دارد.

به رسمِ ادب و قدرشناسی، اینجانب از سوی «رزمندگان بدون مرز سپاه قدس» و همه مجاهدان جبهه مقاومت، از همه تلاش‌ها و همّت مضاعف شما در پاسداشت و تبیین مکتب شهید سلیمانی و مدرسه درس‌آموز او، صمیمانه سپاسگزار و قدردان شمایم و امیدوارم فرهنگ و اندیشه مقاومت و تداوم پویش جهانی انقلاب اسلامی، با هنرمندی و تلاش شما عزیزان، انتشاری فراگیر یابد.

برایتان آرزوی موفقیت می‌کنیم، موفّق و مؤیّد باشید ... ان‌شاءالله

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار قاآنی سیلی سخت اهالی هنر و رسانه فرمانده سپاه قدس جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

گفتنی است، در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب موسوم به طرح «نور» قرائت شد. متن این بیانیه به شرح زیر بود:

با سلام و صلوات بر ساحت مقدس شهیدان والامقام

وظیفه خود می‌دانیم از مجاهدت‌های فرماندهی محترم فراجا و نیروهای تحت امر در انجام مأموریت ها به ویژه حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و سالم سازی محیط های اجتماعی در راستای حفظ کیان خانواده و کرامت زنان، عمیقاً تقدیر و تشکر کنیم و ضمن اعلام حمایت برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از کرامت خانواده و زنان، موارد زیر را متذکر می شویم:

۱- انتظار می رود مسوولان محترم دولتی و قضایی با هم افزایی در انجام وظایف قانونی خود با حمایت از فراجا در راستای سالم سازی محیط های اجتماعی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام ویژه داشته باشند.

۲ - انتظار می رود اکنون که فراجا با دغدغه‌مندی در این مسیر گام برداشته است ضمن توجه به ادامه مسیر اصلاح در اقدامات اجرایی با حفظ کرامت زنان، با ایجاد ظرفیت های لازم، اقدامات خود را منطبق بر شرع مقدس و قانون و محیط مؤمنانه پیش برده و ضمن تجلیل از نیروهای دلسوز تحت امر اقدامات خلاف ضوابط را نیز متذکر شده و اصلاح کند.

۳ - مردم عزیز ایران اسلامی که همواره زیست عفیفانه داشته و نسبت به حفظ بنیان خانواده و کرامت زنان توجه ویژه داشته، همواره در میدان انقلاب اسلامی نقشی ممتاز در دفاع از سبک زندگی ایرانی-اسلامی داشته اند، امروز نیز باید همه با هم افزایی، فضایی مؤمنانه با دلسوزی ضمن تذکرات سازنده و محترمانه با حفظ کرامت، مجریان قانون را مورد حمایت قرار داده و برای آینده این سرزمین با همدلی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از کیان خانواده و کرامت زن ایرانی مسلمان حراست نماییم.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا