Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید محمد رستگاری، فرماندار یزد در بازدید از کتابخانه مرکزی یزد و محوطه پیرامونی آن گفت: محوطه پیرامونی کتابخانه مرکزی با شرایط مطلوب و امکانات مدرن کتابخانه متناسب نیست و لازم است دستگاه‌های مختلف همچون شهرداری و میراث فرهنگی در اسرع وقت نسبت به ساماندهی محوطه بیرونی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: در جریان این بازدید از مسئولان، تسریع در روند ساماندهی فضا‌های اطراف کتابخانه را خواستار شدیم.

او افزود: از مجموعه شهرداری و شورای شهر یزد نیز درخواست شد که پارکینگ مناسب برای استفاده اعضاء، همکاران و مراجعان کتابخانه را در دستور کار قرار دهند.

دوست فاطمی‌ها اظهار داشت: رئیس شورای شهر یزد و مدیرکل میراث فرهنگی استان نیز با تأیید شرایط نامطلوب زمین‌های اطراف کتابخانه، قول پیگیری و رفع نابسامانی محوطه اطراف کتابخانه مرکزی را دادند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد تصریح کرد: در این بازدید که به منظور بررسی وضعیت محوطه اطراف کتابخانه و ساماندهی آن صورت گرفت، مسئولان شهرستان ضمن تأکید بر حل مشکل پلاک‌های اطراف کتابخانه و ساماندهی و زیباسازی آن تا پیش از موعد افتتاح رسمی، راهکار‌های خود برای ساماندهی هرچه بهتر این بخش‌ها را ارائه کردند.

فرماندار یزد به همراه رئیس شورای اسلامی شهر یزد، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان، شهردار ناحیه تاریخی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسانی شهری از کتابخانه مرکزی یزد و محوطه پیرامونی آن دیدن کردند و برای ساماندهی محوطه اطراف آن قول مساعد دادند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر کتابخانه مرکزی اطراف کتابخانه محوطه پیرامونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد