Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "شهرام مظهری"، گفت: مشکل سرمازدگی هر ساله در اوخر اسفند و اوایل فصل بهار باغات پسته را تهدید می کرد اما در سال های اخیر موضوع گرمازدگی و خشکسالی نیز باغات پسته را تهدید می کند.

وی، افزود:در سال‌های اخیر و پس از فراهم شدن پوشش بیمه باغات پسته از سوی صندوق بیمه محصولات کشاورزی علاوه بر سرمازدگی مساله خشکسالی هم باغات پسته را تهدید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باغدار پسته"، گفت: در سال های اخیر ریسک سرمازدگی و گرمازدگی برای باغات پسته افزایش پیدا کرده و همین موضوع باعث شده تا ضرروت بیمه محصولات کشاورزی خیلی بیشتر احساس شود و تمام باغداران پسته تمایل دارند که باغات خود را بیمه کنند تا متضرر نشوند.

مظهری، گفت: در حال حاضر علاوه بر سرمازدگی و گرمازدگی، وجود آفت های جدید باغات پسته را تهدید می کند چرا که سم های موجود کارآیی قدیم را ندارند.

وی، اذعان داشت که افت تولید درختان پسته یکی دیگر از مشکلات باغداران است که صندوق بیمه کشاورزی این ریسک را تحت پوشش بیمه قرار داده  و باغداران پسته از پوشش های بیمه ای این صندوق رضایت دارند.

به گفته مظهری، هرچند که پرداخت خسارت ها از سوی صندوق بیمه کشاورزی در چند قسط است اما برای باغداران که از همه طرف تحت فشار هستند مفید است.

پربیننده ترین وضعیت سهام بانک‌ها در بازارسرمایه چگونه بود؟ مردم شهر سنندج از بیمه عمر استقبال می‌کنند کم محلی صنعت ساختمان به بیمه‌نامه تضمین کیفیت اموال سازمان‌های دولتی به ارزش دفتری بیمه شده‌اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور