Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در نشست مطبوعاتی پیش از بازی ذوب گفت:خودمان را برای یک بازی سخت و سنگین آماده کرده‌ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم صادقی می‌ گوید می‌دانیم که بازی سختی داریم، چون ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب کشور است و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد.

 

وی افزود:

از نتایج به دست آمده در هفته‌های قبل اصلا راضی نیستیم و می‌خواهیم جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی از بازی‌ها می‌توانستیم برنده باشیم اما در هفته‌های گذشته فوتبال خوبی هم بازی نکردیم. آنالیز خوبی انجام داده‌ایم و امیدواریم که از این بازی، نتایج هفته‌های گذشته را جبران کنیم.

 

ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه سایپا و ذوب‌آهن رکورد تعداد تساوی‌ها را دارند، گفت:

دو تیم برای برد بازی می‌کنند. در سه دیدار از بازی‌هایی که مساوی کردیم، حق‌مان برد بود و یک بازی هم دقیقه ۹۰ گل خوردیم. سعی خواهیم کرد از تجربیات بازی‌های قبلی استفاده کنیم و برنده شویم.

 

صادقی در رابطه با اینکه گفته می‌شود به رحمان رضایی در ذوب‌آهن اولتیماتوم داده شده و این مسئله چقدر روی سایپا تأثیر خواهد داشت، گفت:

این سؤال مربوط به من نمی‌شود اما این مسئله تأثیری روی ما نخواهد داشت. با بازیکنان صحبت کردیم که تمرکزمان را برای بازی حفظ کنیم.

 

وی در مورد اینکه تیمش در امر گلزنی مشکل دارد، خاطرنشان کرد:

تعداد گل‌های زده ما خوب نیست اما در خلق موقعیت خوب بوده‌ایم. در این بخش تمرین خواهیم کرد اما گلزن بودن ذاتی است. سعی خواهیم کرد نقص‌مان را برطرف کنیم.

 

ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه ذوب‌آهنی‌ها به اشتباهات داوری در دیدارهای قبلی‌شان اعتراض دارند، گفت:

این مسئله مربوط به کل فوتبال کشورمان می‌شود. خیلی از تیم‌ها از بحث داوری گلایه دارند اما من به سلامت داوران ایمان دارم. اشتباهات داوری وجود داشته و تیم ما هم در دو بازی اعتراض دارد. داوران ما سالم هستند اما باید قبول کنیم برخی اشتباهات به ضرر تیم‌ها به خصوص ما بوده است. امیدوارم فردا روز داوران باشد، تیم‌ها به آن چیزی که لیاقت دارند، برسند و اشتباهات داوری تأثیری در نتیجه بازی‌ها نداشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال سایپا ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا لیگ برتر ابراهیم صادقی بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان گفت: بازی فردا بسیار حساس خواهد بود، مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، تلاش و انگیزه ۲ برابر خواهد کرد و اگر بخواهیم پیروز شویم باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

سرمربی پرتغالی گفت: برای بازی آماده شده‌ایم، نمی‌خواهم پیش‌بینی کنم، در مورد آینده فکر می‌کنم و سعی می‌کنم مثبت فکر کنم تا آینده بهتر داشته باشیم؛ به آینده فکر می‌کنم اما دوست دارم در لحظه باشیم و امروزم بهتر از دیروز باشد، آدمی نیستم که برنامه ۱۰ ساله داشته باشم ولی آینده را برای همه خوب مثل بهشت می‌بینم.

وی گفت: برای بازی آماده شدیم و ذهنیت بازیکنان آماده است، هر بازی و هر حریف متفاوت است و هر تیمی کیفیت و قدرت خود را دارد، بازی‌ها اصلا آسان نیست و باید به حریف احترام بگذاریم.

او اضافه کرد: به کیفیت خودمان نیز اعتقاد داریم اما برخی موارد مانند بازی نفت آبادان رخ می‌دهد، باید بپذیریم و گذر کنیم، باید مسؤولیت‌پذیر باشیم؛ این فصل از یک زمانی به بعد اتفاقات غیرعادی شد و نتایج خیلی نزدیک بودند؛ به دلایل مختلف، استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب است، برخی مواقع نتوانستیم کنترل کنیم و در مورد بازی با نساجی یا آلومینیوم اگر صحبت کنیم، می‌بینیم که لیگ آسان نیست.

سرمربی سپاهان همچنین در مورد اتفاقات ورزشگاه آزادی نیز گفت: هر نوع توهینی به بانوان یا آقایان، خلاف ارزش‌های انسانی است؛ باید همدیگر را درک کنیم، دوستی ارزش‌های بالای انسانیت است و توهین هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.

او ادامه داد: چیزی که در ایران برایم بسیار جالب بود و تحسینش می‌کنم، آن است که در ایران به برخی جنبه‌های اخلاقی حساس هستند. به هر حال بچه‌هایی هستند که فوتبال را دوست دارند و می‌بینند، وقتی یک بازی فوتبال را به نمایش می‌گذاریم، نماینده آموزش مردم شهر، منطقه و کشور است اما مردم در بعضی موارد سطح آموزشی که نشان داده می‌شود را دوست ندارند و این موارد به دور از اخلاقیات است.

دیگر خبرها

  • ادامه جنجال ژیلا؛ واکنش خانم مجری با یک استوری در فرودگاه! | فیلم
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس