Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@11:36:48 GMT

قاتل اندیمشکی هیچ سابقه ورزشی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۵۴۰۹

قاتل اندیمشکی هیچ سابقه ورزشی ندارد

گروه استان‌ها- رئیس هیات کشتی اندیمشک گفت: فردی که محکوم به قتل است اصلا کشتی گیر نبوده و این گونه صحبت‌های بی اساس باعث تخریب وجهه ورزشکاران اندیمشکی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان،  غلامرضا قیطاسی، رئیس هیت کشتی اندیمشک اظهار داشت: هرخلاف کاری  را نباید به کشتی گیران اندیمشکی منتسب کنند و چهره کشتی گیران اندیمشکی را مخدوش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه با نسبت دادن این افراد به هیات کشتی اندیمشک تنها ورزشکاران و کشتی گیران اندیمشکی را بدنام می‌کنند. اندیمشک در کشور و جهان صاحب یک جایگاه است و  برخی می‌خواهند به کشتی این شهرستان لطمه بزنند.

قیطاسی گفت: به هر حال این شخص چند سال گذشته، خلافی مرتکب شده و قاضی بر اساس مستندات برایش حکم صادر کرده است. این افراد به خانه مردم رفته و یک نفر را به قتل رسانده است و طبیعی است که دادگاه او را به قصاص محکوم کند.

وی افزود: حالا چه شده است  که  رسانه های بیگانه حامی یک فرد قاتل شده اند و او را کشتی گیر معرفی می‌کنند. رسانه های داخلی نباید به این مسائل خیلی دامن بزنند و چهره کشتی اندیمشک  را خراب کنند.

دبیر: از کشتی ‌کردستان حمایت می‌کنیم / ‌آمادگی برگزاری مسابقات بین‌المللی در سنندج را داریماکبری: چون بیکارم دوباره به کشتی برگشتم!عبدولی: بنا لج نکرده و گفت هر وقت آماده شدی به اردو بیا/ 2 ماه دیگر به وزن ایده‌آل می‌رسم

رئیس هیات کشتی اندیمشک بیان داشت: مگر ما ورزشکار تربیت کردیم که برود دزدی کند یا آدم بکشد پس حتی اگر ورزشکار هم باشد باید تاوان جرم خود را بدهد. 

وی بیان کرد: به یاد ندارم  این فرد محکوم بر روی تشک کشتی گرفته باشد و فقط شنیده ام در مقطع کوتاهی با کشتی گیران ما تمرین کرده است.

این مقام مسئول افزود: هر کسی که 2 روز تمرین کرده باشد کشتی گیر نیست بلکه کشتی گیر کسی است که سال‌ها زحمت کشیده و مقام کشوری، آسیایی و جهانی کسب کرده باشد. 

قیطاسی گفت: هر چند این شخص گناهکار است اما به هر حال نجات یک آدم هم یک طرف قضیه است. ما به همراه دیگر بزرگان شهرستان پیگیر کار این فرد هستیم اما خانواده مقتول راضی نمی شود که به وی رضایت دهند.

به گزارش تسنیم، مهدی علی حسینی در سال 94 یک نفر را به قتل رسانده که اتهامش در دادگاه تایید و برای وی حکم قصاص صادر شده است.

انتهای پیام/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی اندیمشک کشتی گیران کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، همزمان با هفته گرامیداشت معلم، حجت‌الاسلام احمد محمدیان امام جمعه موقت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با خانواده شهید علیرضا کریمی از شهدای معلم دیدار کرد.

حجت‌الاسلام محمدیان، در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدای گرانقدر از خودگذشتگی و فداکاری کردند و ما باید تلاش کنیم ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

خانواده شهید علیرضا کریمی نیز به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت.

در پایان هم امام جمعه موقت اندیمشک تمثال شهید کریمی را به خانواده معزز این شهید معلم اهدا کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903150

دیگر خبرها

  • اجرای بی‌سابقه و همزمان ۲۴ همایش پیاده‌روی در خوزستان به مناسبت روز دختر
  • ورود مشعل المپیک به فرانسه
  • ناصر میرواحدی درگذشت + سوابق
  • درمان ضد انگلی بیش از ۹ هزار راس دام سبک در اندیمشک
  • جایزه 23 میلیاردی دولت به کشتی گیران
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک