Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:32:33 GMT

نظام اسلامی ایران به بانوان جایگاه و عزت داد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۵۶۱۱

نظام اسلامی ایران به بانوان جایگاه و عزت داد

حیدری تصریح کرد: زن در نظام جمهوری اسلامی، آزادانه زندگی کرده هرچند که دشمنان سعی می‌کنند با سیاه نمایی در راستای تخریب جایگاه زنان بکوشند، اما واقعیتی که همه می‌دانند این است که زن در اوج اقتدار و عزت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مرتضی حیدری» امروز (پنجشنبه 25دی‌ماه) در نخستین سمینار آموزشی بانوان تولیدکننده استان قم که در فرمانداری قم برگزار شد با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: ایشان برای همگان الگو هستند و در مدت زندگی کوتاه خود، کارهایی که انجام دادند، برای همه ما درس است که باید از آن استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

فرماندار قم گفت: آن حضرت از حریم ولایت دفاع کرد تا جایی که جان خود را در این راه دادند و باتربیت فرزندان خود، کاری کرد که دنیا تا ابد شاهد حرکت‌های ماندگار ایشان است.
 

وی گفت: نظام مقدم جمهوری اسلامی ایران با الگو قرار دادن این‌چنین الگوهایی، نظام را پایه‌ریزی کرد و زنان در این نظام در همه عرصه‌ها حضورداشته و در کشور خود نقش‌آفرینی کردند.


حیدری گفت: بانوان در عرصه تولید نیز اقدامات ارزشمندی را انجام دادند و شاهد هستیم که با راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی اقدامات گسترده‌ای را انجام دادند.


فرماندار قم تصریح کرد: زن در نظام جمهوری اسلامی، آزادانه زندگی کرده هرچند که دشمنان سعی می‌کنند با سیاه نمایی در راستای تخریب جایگاه زنان بکوشند، اما واقعیتی که همه می‌دانند این است که زن در اوج اقتدار و عزت است.


وی گفت: یک مسلمان هیچ موقع زن را درجاهای مختلف تحقیر نمی‌کند و همیشه عزت زنان در نظام اسلامی حفظ‌شده است و از سوی دیگر دشمنان نظام اسلامی از جایگاه زن سو استفاده کرده و نگاه تبلیغاتی و ابزاری به زن دارند.


حیدری گفت: زنان در نظام اسلامی در راستای تربیت فرزندان و کارآفرینی کوشیدند و در زمینه تعلیم و تربیت نقش‌آفرینی کردند و در طول 40 سال نشان دادند که به چه میزان اثربخشی دارند.


وی با اشاره به جایگاه شهر قم گفت: در این شهر که دشمنان با تمام توان در راستای تخریب آن می‌کوشند، شاهد هستیم که زنان در زمینه‌های مختلف به‌ویژه کارآفرینی و تولید توانسته‌اند موفق عمل کنند.


فرماندار قم با قدردانی از موسسه فروغ اندیشه گفت: این موسسه در راستای معرفی این بانوان اقدامات بسیاری را انجام داده و وظیفه ما است که تا جایی که امکان دارد به کمک شما بیاییم.


حیدری گفت: بسیاری از تولیدات شما به‌عنوان تولیدات خانگی مورد استقبال جامعه است و با توجه به ریل‌گذاری که انجام داده‌اید و با توجه به فرصت حضور زائران در قم، باید در عرصه و معرفی محصولات خود بکوشید.


وی گفت: محصولاتی که بانوان قمی در قالب کارگاه‌ها، تولید می‌کنند، می‌توانند حتی در بازارهای جهانی نیز عرصه کنند و این قابلیت و جایگاه وجود دارد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: زنان سرپرست خانوار حوزه زنان و خانواده زنان نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست

مدیر روابط‌عمومیِ سپاهان ضمن انتشار تصاویر عذرخواهیِ فرد منتسب به هواداران سپاهان اعلام کرد «این شخص لیدر سپاهان نیست».

مدیر رسانه‌ای سپاهان هم امروز با انتشار متنی اعلام کرد:

هرگونه رفتار توهین‌آمیز به هواداران، فارغ از جنسیت، قوم یا زبان توسط هرکس و در هرکجا محکوم است. این موضع رسمی و بدون‌بازگشت باشگاه سپاهان است.‌

پیش‌تر تصاویر توهین یک فرد در جایگاه هواداران سپاهان به جایگاه بانوان پرسپولیس خبرساز شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند