Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@11:14:38 GMT

جهش تولید بدون مشارکت بانوان امکان‌پذیر نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۵۶۱۴

جهش تولید بدون مشارکت بانوان امکان‌پذیر نیست

مدیر موسسه فروغ اندیشه غدیر گفت: بر این باوریم که اگر قرار باشد که منویات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید به منصه ظهور برسد، نباید از این قشر عظیم بانوان غافل شویم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «حجت‌الاسلام باقری» امروز (پنجشنبه 25دی‌ماه) در نخستین سمینار آموزشی بانوان تولیدکننده استان قم که در فرمانداری قم برگزار شد، گفت: از شما کارآفرینان قدردانی می‌کنم که این‌گونه تلاش کرده و می‌کوشید تا چرخ تولید بچرخد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مدیر موسسه فروغ اندیشه غدیر تأکید کرد:  برگزاری این سمینار بسیار مهم است چراکه موجب می‌شود محصولات تولیدی کارآفرینان معرفی‌شده و برنامه خواهیم داشت تا در نخستین فرصت نمایشگاه این محصولات را نیز برپا کنیم.


وی گفت: حتی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که اگر کسی برای تولید، نیاز به حمایت داشته باشد، از او حمایت نیز انجام شود و با برخی از کارخانه‌ها صحبت تا مواد اولیه ارزان در اختیار کارآفرینان قرارگرفته و از سوی دیگر در صورت نیاز به تسهیلات بانک‌ها همراهی داشته باشند.


باقری تأکید کرد: بانوان قدرت کشف‌شده‌ای هستند که حتی برخی از آن‌ها خودشان را باور نکرده‌اند و البته بسیاری از بانوان منشأ خیرات و اثرات بسیاری هستند، اما بر این باوریم که اگر قرار باشد که منویات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید به منصه ظهور برسد، نباید از این قشر عظیم بانوان غافل شویم.


مدیر موسسه فروغ اندیشه غدیر گفت: این قشر در زمان جنگ  توانمندی خود را رخ همگان گذاشتند و نباید فراموش کنیم و باور داریم که اگر مخلصانه آمده و دنبال گزارش دهی و رزومه پر کردن نباشیم، می‌توانیم قدم‌های اساسی برداریم.


وی گفت: در حال رایزنی برای برگزاری بازارچه‌ای برای معرفی محصولات بانوان هستیم که مقدمات کار فراهم‌شده و با مسئولان مربوطه شهری نیز مذاکرات انجام‌شده است.


سید مجتبی سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه گفت: حضور زنان تولیدکننده که بیشتر رویکرد سرپرستی خانواده‌ها را دارند، در خدمت آن‌ها هستیم و به دنبال توانمند کردن این بانوان در عرصه تولید هستیم.


وی گفت: اطلاعات این بانوان جمع‌آوری و حدود 150 نفر آن‌ها محصولاتشان نیز ثبت و در نمایشگاهی که به‌زودی دایر می‌شود، محصولات آن‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.


سبحانی گفت: به دنبال عرضه محصولات و توانمند کردن این بانوان هستیم تا کرامت زن حفظ‌شده و بتوانند کمک شایانی در عرصه تولید کنند.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: بانوان فرهیخته توانمندی بانوان بانوان کارآفرین بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده «سقط جنین» چیست؟

 به گزارش تابناک، دکتر انسیه خزعلی در همایش هم اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها که در مشهد مقدس برگزار شد بیان کرد: امیدواریم بنیاد آبشار عاطفه‌ها در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده؛ وی ادامه داد: مسئله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادیست که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت کند.

دیگر خبرها

  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • جواب ترسناک دکتر ایرانی؛ انسان امکان تولید دایناسور دارد! | فیلم
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید