Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هم اندیشی با موضوع "نقد و بررسی ساختار و محتوای برنامه‌های قرآنی اذان گاهی در رسانه ملی" با حضور تعدادی از مدیران و کارشناسان رسانه ملی و شورای عالی قرآن، چهارشنبه ٢۴ دی ماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

در این جلسه، پیشنهاداتی جهت ارتقا کمی و کیفی وضعیت تولید و پخش برنامه‌های قرآنی اذان گاهی در شبکه‌های صداوسیما ارائه شد و مقرر گردید مسائلی که ذیل این موضوع مطرح است در کارگروه‌هایی مورد بررسی قرار گیرد و نتایج آن در شورای عالی قرآن مطرح و به جمع بندی و تصمیم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه هم اندیشی، مجتبی ایزدی؛ مدیر شبکه رادیویی قرآن، محمدحسین محمدزاده؛ مدیر اسبق رادیو قرآن و شبکه قرآن سیما، سیدعباس انجام؛ مدیر شبکه رادیویی عربی آفریقایی، هادی صلح جو؛ مدیر گروه تلاوت و نغمات قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما، سیدعلی سرابی؛ قائم مقام شورای عالی قرآن، کریم دولتی؛ معاون پژوهش و برنامه‌ریزی شورای عالی قرآن، محمدتقی میرزاجانی؛ معاون اجرایی، علی قاسم آبادی؛ معاون نظارت، علی صالحی متین؛ مدیر آموزش و ارزیابی، مهدی تیموری؛ مدیر تولید و امیرمحمود کاشفی؛ کارشناس شورای عالی قرآن حضور داشتند.

کد خبر 5122014

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدحسین محمدزاده علی صالحی صدا و سیما رادیو قرآن شبکه قرآن و معارف سیما رسانه ملی سازمان صداوسیما شورای عالی قرآن مجتبی ایزدی اذان قرآن عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س آیت الله مصباح یزدی سازمان تبلیغات اسلامی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه قاسم سلیمانی رادیو قرآن معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انقلاب اسلامی ایران شهادت حضرت زهرا س حضرت زهرا س تمدن نوین اسلامی شورای عالی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم

در نشست تخصصی نقد و بررسی  برنامه محفل  که به میزبانی دانشکده صدا و سیمای قم در محل سالن شهید آوینی و با حضور برخی عوامل برنامه، کارشناسان، منتقدان و برنامه سازان برگزار شد، محمدحسین هاشمی گلپایگانی،تهیه کننده برنامه محفل، ساده و صمیمی بودن این مجموعه را از جمله اهداف پیش بینی شده برای تولید آن بیان کرد.

وی افزود: نیت گروه سازنده از همان ابتدا ایجاد حال خوب برای مردم بود نه آموزش مفاهیم سنگین قرآن.

هاشمی گلپایگانی با اشاره به فرایند سخت و زمان گیر انتخاب ۱۰۰ سوژه از میان ۳ هزار سوژه برای تولید برنامه افزود: برنامه محفل حاصل تلاش ۲۵۰ نفر از متولدین دهه هفتاد است که تقدیم مردم عزیز کشورمان شد.

حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان از کارشناسان برنامه محفل هم، عملی و کاربردی نشان دادن قرآن کریم و مفاهیم آنرا از نقاط قوت این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد.

در این نشست ضمن پاسخ عوامل برنامه محفل به سوالات مطرح شده از سوی حاضران، از آقایان محمد حسین هاشمی تهیه کننده، مهدی زاد حسینی سردبیر و حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان کارشناس برنامه محفل تجلیل شد.

برنامه تلویزیونی محفل در ایام ماه مبارک رمضان امسال از شبکه ۳ سیما به روی آنتن رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم