Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:31:43 GMT

درمان عابدینی در دستور کار فدراسیون پزشکی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۵۷۹۹

درمان عابدینی در دستور کار فدراسیون پزشکی

درمان مجتبی عابدینی ستاره تیم ملی شمشیر بازی در دستور کار فدراسیون پزشکی ورزشی قرار گرفت

به گزارش"ورزش سه" به نقل از فارس، با توجه به آسیب دیدگی مجتبی عابدینی از ناحیه کتف رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن بررسی مدارک پزشکی این ملی پوش شمشیربازی تصریح کرد: کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی به جد درمان این ورزشکار المپیکی را پیگیری خواهد کرد و در این راستا با تشکیل کمیسیون پزشکی و استفاده از نظرات متخصصان بهترین پروتکل درمانی برای عابدینی در نظر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوروزی تصریح کرد: همانطور که بارها عنوان کردیم فدراسیون پزشکی ورزشی خود را موظف و موکلف به  تامین سلامت تمام ورزشکاران سراسر کشور می داند و در این رابطه ورزشکاران ملی  و المپیکی را به صورت ویژه رصد خواهیم کرد و با توجه به اینکه مجتبی عابدینی از بخت‌های کسب مدال برای کاروان ورزشی کشورمان در بازی های المپیک توکیو است از هیچ کمکی برای بهبودی کامل این ورزشکار دریغ نخواهیم کرد در جریان بازدید نوروزی از اردوی تیم ملی شمشیربازی پیمان فخری عضو ستاد مقابله با کرونا و سرمربی تیم ملی شمشربازی اسلحه سابر گزارشی از روند آغاز اردوهای تیم ملی با توجه به شرایط کرونایی و رعایت دستور العمل های بهداشتی در این اردو ارائه کرد.

 

وی در این باره گفت: بر اساس پروتکل از تمام ملی پوشان پیش از آغاز اردو تست PCR گرفته شده و خوشبختانه هیچ کدام از اردونشینان به کرونا مبتلا نیستند.

شمشیربازی مجتبی عابدینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شمشیربازی مجتبی عابدینی فدراسیون پزشکی ورزشی مجتبی عابدینی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه اسفندیاری ظهر سه شنبه به مناسبت روز بیماری‌های خاص و صعب العاج در جمع خبرنگاران از وجود ۱۷ هزار بیمار صعب العلاج در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: طبق آمارهای اعلام شده سالانه ۳ هزار نفر به تعداد این بیماران در استان اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در ذیل بیماران خاص هستند، افزود: در حال حاضر ۲۲۶ بیمار هموفیلی، ۴۱۴ بیمار تالاسمی، و هزار و ۱۶۰ نفر بیمار دیالیزی در استان وجود دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه این بیماران برای درمان از خدمات دولتی بهره مند می‌شوند، گفت: بسته خدمتی که در بیمه سلامت تعریف شده است در اختیار این بیماران قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: این بسته سلامت خدماتی چون تخفیفات دارویی، ام آر آی، سی تی اسکن و سونوگرافی شامل می‌شود.

اسفندیاری با اشاره به اینکه این بیماران می‌توانند از تسهیلات درمانی ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد بهره مند شوند، اظهار کرد: این بیماران اقساط خود را با بازپرداخت پنج ساله می‌توانند انجام دهند که امسال هم در صورت ابلاغ بودجه به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته توانستیم به سه هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص تسهیلات پرداخت کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: اکنون تمامی تجهیزات و امکانات تشخیصی و درمانی برای این بیماران در مراکز درمانی گرگان وجود دارد.

کد خبر 6099351

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • نظام درمانی را به کجا می‌برند؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت