Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@11:57:30 GMT

گشتی در شهرک توریستی نمک آبرود

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۶۱۳۴

گشتی در شهرک توریستی نمک آبرود

شهرک توریستی نمک آبرود در قسمت غربی چالوش واقع شده و دارای آب و هوای معتدل بوده که تفرجگاهی برای جذب گردشگران می باشد. این شهرک در تاریخ ۱۳۶۷ احداث گردید. وجود پارک های بنفشه و شمشاد در این شهرک مناظر جذاب و دیدنی را به وجود آورده است.

شهرک توریستی نمک آبرود دارای مکان های تفریحی زیادی از جمله تله کابین، شهر بازی، شیر دریایی و … می باشد که سالیانه تعداد زیادی توریست را به خود جلب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهرک در جاذبه های تفریحی متعددی از جمله دریاچه مصنوعی با پدالو، پرواز با هواپیمای دونفره، مراکز خرید، رستوران ها، زمین اسکیت، زمین تنیس و … می باشد که شما میتوانید لحظاتی خوش را در این مکان ها تجربه کنید.

در قسمت شمالی شهرک توریستی نمک آبرود تفرجگاهی در کنار ساحل دریای مازنداران قرار گرفته که دارای همه امکانات رفاهی و اقامتی به طور شبانه روزی می باشد که این تفرجگاه خود دارای تفریحات مهیجی از جمله پیست دوچرخه سواری، جت اسکی و … می باشد.

با اینکه این شهرک در تمام چهار فصل اماده پذیرایی از گردشگران می باشد ولی بهترین فصل سفر به این شهرک زیبا بهار و تابستان است./ سیری در ایران

     

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرک توریستی نمک آبرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)

عصر ایران - جراح ماهی (Surgeonfish) به هر یک از حدود 86 گونه ماهیان گرمسیری با بدنی لاغر و پهن از خانواده Acanthuridae گفته می شود. جراح ماهی ها اندازه ای کوچک دارند.

آنها دارای یک باله پشتی و یک یا چند خار تیز در قسمت پایه دم خود هستند که می تواند بریدگی های عمیق ایجاد کند. خارها که از نظر تیزی شبیه چاقوی جراحی هستند، ممکن است در جای خود ثابت باشند یا قابلیت جمع و باز شدن داشته باشند.

جراح ماهی ها بیشتر جلبک خوار هستند. این ماهی ها از نظر شکل و رنگ دارای الگوهای مختلفی هستند. بیشینه درازای آنها به طور معمول 50 سانتیمتر است. جراح ماهی ها در صخره های مرجانی در دریاهای گرم سراسر جهان یافت می شوند.

پس از جفت گیری و تخم ریزی، تخم جراح ماهی به لاروی به نام آکرونوروس (Acronurus) تبدیل می شود. این لارو شفاف و فاقد فلس است و مدت زیادی را در آب های عمیق سپری می کند.

همانطور که بزرگتر می شود، جراح ماهی به کف اقیانوس در نزدیکی خط ساحلی نزدیک شده و به یک ماهی نوجوان تبدیل می شود. جراح ماهی پس از حدود یک یا دو سال بالغ می شود. آنها ماهی هایی با عمر طولانی هستند و گزارش هایی از ماهی هایی با 30 سال سن یا بیشتر وجود دارند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماهی سر گوسفندی دیده اید؟! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است